FANDOM

"Zmartwienie Tenten"
PoprzedniNastępny
Zmartwienie Tenten
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński Tytuł テンテンの悩み (tenten no nayami)
Angielski Tytuł Tenten's Troubles
Polski Tytuł Zmartwienie Tenten
Odcinek 404
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 19.03.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kaifūjutsu: Kamifubuki

Kaifū no Jutsu
Suiton: Kirisamegakure no Jutsu
Kuchiyose: Usuimon
Kaifūjutsu: Shuriken
Konoha Otoshi

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Zmartwienie Tenten" jest 404 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Drużyna Ajisai konfrontuje się drużynami, którzy wmawiają Komugi walczyć o ich zwoje. Nie chcąc męczyć się z drużyną pod nimi, i jej towarzysze Ajisai uciekają. W nocy, Ajisai przypomina Konan przypisanie ich do udziału egzaminów Chūnin w celu, jeśli są w stanie uchwycić pewną jinchūriki lub uzyskania informacji o wykwalifikowanych shinobi z innych wiosek. Gdzie indziej, Drużyna Gaia przygotowuje o zmroku obiad. Niechcący obraził przez Lee podczas komplementy jej przydatność w elementy pieczętujące, Tenten odchodzi zirytowana. Tenten myśli powrót do treningu z Maito Gaiem, który również dopełniane jej przydatność w jej technik, ku irytacji Tenten, który chce mieć swoją własną, specyficzną technikę. Następnego dnia, oba drużyny Amegakure i Konohagakure zbiegają się w ruinach pustynnych i krótko walczą. Drużyna z Amegakure znów robi inną ucieczkę, ale jest śledzone przez Byakugana Nejiego, zmuszając je do dalszego zaangażowania. Podczas walki, Tenten i Ajisai zostają uwięzione głęboko pod ruinami. Odkładają ich walki, obydwie drużyny oddzielnie szukać ich uwięzionych kolegów. Tenten budzi znaleźć się uwięziony pod ziemią i Ajisai. Tenten podchodzi do pozornie nieświadomego Ajisai zaoferując wodę, nie wiedząc, ze kunoichi planuje uderzyć ją z jej ostrza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki