FANDOM

"Zbiórka piątki Kage"
PoprzedniNastępny
Zbiórka piątki Kage.png
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 五影集結...!! (Gokage shūketsu...!!)
Angielski Tytuł Gathering of the Five Kage...!!
Polski Tytuł Zbiórka piątki Kage
Odcinek 323
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 561, Rozdział 562, Rozdział 563
Data Emisji 01.08.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Ōdama Rasen Tairengan

Raigyaku Suihei Choppu
Hiraijin no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Zbiórka piątki Kage" jest 323 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Kurama nadaje część swojej czakry próbując pomóc Naruto w walce z Madarą, Naruto używa go, aby zatrzymać atak Madary. Z wyczerpanym klonem Naruto, Ōnoki decyduje się walczyć zarówno z Madarą i Mū z pomocą pozostałych czwartej dywizji. Tsunade i A decydują się udać się do miejsca Madary przez Tensō no Jutsu Mabui, techniki, która transportuje obiekty jak transport żywej istoty na pewno zgrać ich od siebie. Jednak Tsunade postanawia wziąć hazard używając jej Infūin: Kai. Telepatycznie Shikaku przekazuje Genmie, Raído i Iwashiemu, żeby wykonali Hiraishin no Jutsu do transportu Mei, aby przenieść w lokalizację Madary, jak również po tym jak Chōjūrō pokonał Czarnego Zetsu jednym cięciem. Pozostała trójka Kage przybywa na pole walki i przygotowują się do walki zarówno Madarą jak i Mū. Gdy Tsunade leczy Gaarę i Ōnoki, a Mei angażuje Madarę. Dodai wraz z plutonem ochroniarzy ścigają Mū kontrolowanego przez Kabuto. Madara atakuje ich Yasaka Magatama, ale atak nie powiódł się z powodu Suna no Tate Gaary i Doton: Gōremu no Jutsu chroniąc ich. Podczas gdy Gaara utrzymuje zajęcie Madary, Ōnoki dołącza do Kage i wysuwa nową strategię. Mei wykorzystując Kirigakure no Jutsu do zaciemnienia pola widzenia Madary, najpierw rozjaśniając, zwiększając jego szybkość. Widząc to, Kabuto ustawia Mū przed Madarą, ale A z łatwością powalił go. Następnie Ōnoki zwiększa wagę, a następnie atakuje, włamując się do Susanoo Madary i wysyła go od latania. Naruto kładzie nacisk na pomoc do walki z Madarą, ale Tsunade mówi mu, żeby odpuścił Madarę i rozpoczął walkę z zamaskowanym mężczyzną. Gdy klon rozprasza się, pozostawiają go jednym słowem: "zwyciężymy". Po otrzymaniu wiadomości z Kage, prawdziwy Naruto i Killer B spotykają oszusta Madary. Następnie Naruto konfrontuje się Tobim przez zderzeniem się z nim, próbując roztrzaskać jego maskę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki