FANDOM

Zamach stanu
PoprzedniNastępny
Zamach stanu
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł クーデター (Kūdetā)
Angielski Tytuł Coup d'État
Polski Tytuł Zamach stanu
Odcinek 358
Data Emisji 10.04.2014
Postacie
Itachi Uchiha

Shisui Uchiha
Danzō Shimura
Fugaku Uchiha
Sasuke Uchiha
Hiruzen Sarutobi
Kakashi Hatake
Ao

Jutsu
Kotoamatsukami

Zamach stanu jest 358 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Pomimo obaw Hiruzena, Danzō przekonuje Radę Konohy do decyzji, aby klan Uchiha był pod obserwacją, ponieważ stali się głównymi podejrzanymi w sprawie ataku kyūbiego z powodu swojego sharingana, który ma możliwość kontrolowania demona. Danzō nalega, aby Itachi został umieszczony do nadzoru 24-7. Kakashi powiedział mu, że chłopak obserwuje swoich przyjaciół i rodzinę. Uchiha informuje go, że klan jest świadomy podejrzeń. Funkcjonariusze Sił Policji Konohy coraz bardziej brutalnie podchodzili do swych obowiązków. Wkrótce do wyższych postawionych docierają skargi na Siły Policji Konohy. Gdzie indziej w trakcie misji, dwóch członków z drużyny Ao upada łapiąc się za głowę. Używając skradzionego byakuana odkrywa, że autorem rzuconego genjutsu jest Shisui Uchiha, wycofali się. Drużyna Shisui informuje Radę o sukcesie misji i prosi Hiruzena o prywatną rozmowę. Następnie informuje Itachiego, że otrzymał specjalną misję szpiegowania. Dodał, że próbował używać Kotoamatsukami na Danzō, lecz ten skradł mu oko. Shisui oddaje przyjacielowi drugie oko, a potem spada z klifu popełniając samobójstwo i tym sposobem Itachi Uchiha budzi Mangekyō Sharingan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki