FANDOM

"Wyniki treningu"
PoprzedniNastępny
Ōkashō
Informacje
Opening Hero's Come Back!
Ending Nagare Boshi ~Shooting Star~
Japoński Tytuł 修行の成果 (Shugyou no Seika)
Angielski Tytuł The results of training
Polski Tytuł Wyniki treningu
Odcinek 3
Wątek Ratowanie Kazekage
Manga Rozdział 246, Rozdział 247, Rozdział 248
Data Emisji 22.02.2007
Postacie
Suname
Jutsu
Shī Wan

Kibaku Nendo Ōkashō

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Wyniki treningu" jest 3 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto, że Kakashi nie rozpoczął oficjalnie jeszcze testu, zaczyna atakować Kakashiego z jego cienistymi klonami łapiąc Kakashiego, który używał Sharingana. Jiraiya, Tsunade i Shizune, którzy oglądali test, jak i Kakashi widzieli poprawę Naruto z jego czasu. Próba Naruto złapania Kakashiego nie powodzi się i Hatake rozpoczyna oficjalnie test.

Sasoi i Deidara łatwo wchodzą do Suny, Yūra jako szpieg Sasoriego zabił przy wejściu strażników. Tworząc dużego glinianego ptaku jako transport, Deidara przechodzi do poszukiwań jinchūrikiego z Shukaku, Gaary.

Kakashi zaczyna atakować za pomocą taijutsu, a on (jak Jiraiya, Tsunade i Shizune) zauważa, Naruto i Sakury poprawę w drużynie. Deidara udaje się obezwładnić zwiadowców, którzy obserwowali niebo nad Sunagakure z jego wybuchową gliną. Tymczasem Naruto i Sakura zdołali się uwolnić z genjutsu. Kakashi uświadamia sobie, że jego stare sztuczki nie będą już działać. Powracając do Sunagakure, Gaara w końcu stoi naprzeciw Deidary, który myślał o powodzeniu infiltracji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki