Fandom

Naruciak Wiki

Wymiary Kaguyi

2046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
  • Wulkaniczny świat, wypełniony lawą.
  • Lodowa domena pełna gór i kanionów.
  • Ogromna pustyna, pełna wydm.
  • Górzysty główny wymiar.
  • Morze wypełnione kwasem.
  • Teren piramid z grawitacją.

Wymiary Kaguyi To miejsca do których ma dostęp Kaguya Ōtsutsuki poprzez zastosowanie Amenominaka. Wymiar po raz pierwszy został pokazany zaraz po zmartwychwstaniu Kaguyi. Nie chcąc jeszcze bardziej zniszczyć świata przeniosła Drużynę 7 i Obito Uchihę do tajemniczego świata pokrytego oceanem lawy. Kakashi zauważył, że ​​Kaguya ma możliwość natychmiast przerabiania wszystkich aspektów wymiaru, to zjawisko porównuje on do tworzenia genjutsu. W sumie jest sześć wzajemnie powiązanych wymiarów do których Kaguya może teleportować się z jednego miejsca do drugiego w jej wymiarze, tworząc portale.

Rodzaje wymiarów

Choć Kaguya ma możliwość tworzenia wymiarów jak chce, w sumie jest sześć wzajemnie powiązanych ze sobą wymiarów o różnych środowiskach:

  • Pierwszy obszar jest wypełnione oceanem lawy. Przede wszystkim, istnieje duży wulkan, który wznosi się nad ziemią. Na szczycie wulkanu znajduje się budowla przypominająca zamek.
  • Drugi obszar to lodowa kraina, w której znajdują się zamrożone kaniony i góry. Kolejna budowla znajduje się na szczycie lodowego klifu.
  • Trzeci obszar to ogromna pustynia pełna wydm.
  • Czwarty obszar to określany jako główny wymiar, który łączy wszystkie inne wymiary według Czarnego Zetsu. Wymiar wygląda na, górzysty obszar.
  • Piąty obszar to jest morze wypełnione kwasem, które może topić urania i ciała.
  • Szósty wymiarem jest teren w kształcie piramidy, która ma ogromne siły grawitacji, wystarczy, aby powaliło Kaguyę na kolana.

Ciekawostki

  • Niektóre czasoprzestrzenne ninjutsu są również zdalne do otwierania portali między wymiarami Kaguyi, ale tylko wtedy, gdy w głównym, górzystym wymiarze lub poprzez połączenie techniki do własnych portali Kaguyi.
  • Biorąc pod uwagę kształt terenu i zwiększenie wagi zdolnej doprowadzić nikogo na kolana, ostatni wymiar wydaje się inpirowany w ishidaki (石 抱, znaczy dosłownie "trzymający kamień"), tortury podlegały zwiększonym jednostkom w pozycji klęczącej nad prążkowanymi powierzchniami, z kamiennymi ciężarkami ponad jego kolanami.
  • Gdy Kaguya stworzyła ogromny Gudōdama mówiło się, że jest wykorzystywane do tworzenia innego wymiaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki