FANDOM

"Wybuch złości! Nigdy ci nie wybaczę"
PoprzedniNastępny
Tsunade i Naruto twarzą w twarz
Informacje
Opening Go!
Ending Ryusei
Japoński Tytuł 怒りバクハツ!許さなねーってばよ (Ikaku Bakuhatsu! Yurusaneettebayo!)
Angielski Tytuł Exploded Anger! I Won't Forgive You
Polski Tytuł Wybuch złości! Nigdy ci nie wybaczę
Odcinek 90
Wątek Poszukiwania Tsunade
Manga Rozdział 157, Rozdział 158
Data Emisji 07.07.2004
Postacie
Goshiki
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Wybuch złości! Nigdy ci nie wybaczę" jest 90 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Chociaż Tsunade została w nocy na obiedzie, Jiraiya i Naruto weszli do tego samego baru. Tsunade zapytała czego chce Jiraiya, a on opowiedział, że Konohagakure chce, aby ona została Hokage. Okazało się, że Tsunade i Shizune spotkali Orochimaru i już wcześniej dowiedzieli się o śmierci Hiruzena. Kobieta natychmiast odrzuciła ofertę Hokage, twierdząc, że każdy kto na nią się zgadza jest głupcem. Wściekły Naruto od razu wykrzyczał jej, że nie szanuje poprzedników i dodał, że będzie walczył z każdym, nie ważne chłop czy baba. Po wyjściu na zewnątrz od razu było widoczne, że sannin jest potężniejszy od zwykłego genina. Tsunade pstryknięciem palca wysłała Naruto w powietrze. Potem zapytała go, co sprawiło, że podnieca się na ten dźwięk. Uzumaki odpowiada jej, że pewnego dnia zdobędzie ten tytuł. Wtedy Tsunade pomyślała o Danie, Nawakim i ich marzeniu o zostaniu Hokage. Naruto dostrzegł, że przeciwniczka rozmyślała, nie chcąc się poddać, przygotował swój niedoskonały Rasengan i ruszył do ataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki