FANDOM

"Wszystkowiedzący"
PoprzedniNastępny
Wszystkowiedzący
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł 全てを知る者たち (subete o shiru mono-tachi)
Angielski Tytuł The All-Knowing
Polski Tytuł Wszystkowiedzący
Odcinek 366
Manga Rozdział 619, Rozdział 620, Rozdział 621
Data Emisji 19.06.2004
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kyōsō Enbu

Isō: Susanoo
Senpō Mokuton: Shin Sūsenju
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Mokuton: Hotei no Jutsu
Mokuton: Hōbi no Jutsu
Mokuton: Mokujin no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Wszystkowiedzący" jest 366 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Ożywieni Hokage rozglądają się po otoczeniu, a Hashirama pyta kim jest blondyn. Minato mówi mu, że jest Czwartym Hokage, a Hashirama okazał sie byc dumny i zapytał się kto jest następnym. Orochimaru mówi mu, że jest nim Tsunade. Senju ukazuje zawstydzenie, a potem tłumaczy, że ją rozpieczał i dzięki jemu uzależniła się od hazardu. Niebawem Orochimaru wyjaśnia, że nie ma zamiaru zniszczyć Konohy, ale oczekuje odpowiedzi na pytania Sasuke. Hiruzen potwierdza to, co powiedział Uchiha na temat Itachiego i osady, a Orochimaru kwestionuje politykę Tobiramy dotyczące Uchiha, lecz on odpowiada, że klan Uchiha jest opętanym przez zło i tłumaczy jak Uchiha padają ofiarą silnych uczuć. Sasuke pyta Hashiramę czym jest wioska i czym są shinobi, które później sprawią, że Sasuke podejmie decyzję. Tobirama jest wściekły i budzi swą czakrę, jak Hashirama, który chce uspokoić brata, a dodatkowo powodują kruszenie się świątyni Naka. Hashirama chwali Itachiego, i wyjaśnia, że właściwa odpowiedź wymaga czasu. Wkrótce Orochimaru wyjawia, że trwa wojna i Madara Uchiha został ożywiony. Minato oraz Tobirama w oddali wyczuwają Naruto. Senju próbuje odejść, lecz zostaje powstrzymany przez wężowego sannina. Hashirama, żeby wyzbyć się zła u Sasuke zaczyna opowiadać historię jak walczył z Madarą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki