FANDOM

Wszystko to, co mam
PoprzedniNastępny
Rozdział 685.png
Informacje
Rozdział 685
Tom 71
Postacie
Obito Uchiha

Sakura Haruno
Sasuke Uchiha
Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki
Kaguya Ōtsutsuki
Czarny Zetsu

Jutsu
Amenominaka

Kage Bunshin no Jutsu
Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu
Kamui

Narzędzia
Flak Jacket

Wszystko to, co mam jest 685 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po pomyślnym wejściu do wymiaru Kaguyi, Sakura umożliwia jej jasnym intencjom, przed rozpadającym się klonem Naruto, powodując zdarzenia zostają retransmitowane do niego. Z tym, atakuje on naprzód chcąc rozpraszać uwagę Kaguyi, póki jego sojusznicy nie uratują Sasuke. Aktywując Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu, Sakura przenosi swą czakrę do Obito, a technika owija się wokół jego ciała, a Uchiha używa Kamui do naruszenia wymiaru Kaguyi. Sam wyczyn ma ogromne straty w duecie i prawie zostają połnięte przez morze kwasu z jednego wymiarów. Jednak Sakura używa swego ciała, aby ochronić przed najgorszym, odrzucając uszkodzoną kamizelkę. Tymczasem Kaguya walczy z Naruto w jej wymiarze i będąc w trudnej sytuacji postanawia nie używać Amenominaka, myśląc, że za prawdziwym Naruto są klony. Gdzie indziej, w wymiarze pustynnym, Sasuke wyczuł czakrę Naruto. Kontynuując poszukiwania przy rozmowie o Sasuke, obaj zdołali otworzyć wymiar, w którym Uchiha jest uwięziony, chłopak rzucił się w jego kierunku. Jednak portal zaczął się zamykać; ostatecznie Sakurę trzyma Sasuke , któremu udało się wejść przez portal. Zapytany, odpowiada, że udało mu się zamienić miejscami z kamizelką Sakury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki