FANDOM

"W noc przed drugą częścią egzaminu"
PoprzedniNastępny
W noc przed drugą częścią egzaminu.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński Tytuł 二次試験、前夜 (niji shiken, zen'ya)
Angielski Tytuł The Night Before the Second Exam
Polski Tytuł W noc przed drugą częścią egzaminu
Odcinek 398
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 05.02.2015
Postacie
Goji

Saya
Mamushi
Sana
Datsuji

Jutsu
Takigakure no Senpū
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"W noc przed drugą częścią egzaminu" jest 398 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

W nocy w Sunagakure, zamaskowana postać włamuje do biura Kazekage. Kankurō konfrontuje się z nim, i kwestionuje jego tożsamość, do której on odpowiada, że ma się do "reformy" kraju Wiatru. Gdy buntownik sprawia mu ucieczkę, Kankurō realizuje go. Pozornie przypięty do muru, próbuje popełnić samobójczy atak, ale przybywa w samą porę Temari, aby uratować Kankurō. Następnego dnia rano, Kankurō i Temari alarmują Gaarę, że jego rebelianci intensyfikują swoje działania przeciwko niemu, ale Kazekage jest zdeterminowany, że nadzorować egzaminy na Chūnina. Gdzie indziej, główne drużyny 11 Konohy dotarli bezpiecznie do punktu kontrolnego demonicznej pustyni zabezpieczając kwalifikacje, natomiast te, które przybywają z opóźnieniem zostają wyeliminowane i otrzymują rozkaz o powrót do swych wiosek. Podczas kolacji, wybucha walka między geninami po tym jak shinobi z Konohagakure przypadkowo niszczy jedzenie. Gdy przybywa Fū i pozornie ma nadzieję zaprzyjaźnienia się, inni geninowie opuszczają kawiarnię, ku jej przerażeniu. Powracając do Konohagakure, Kakashi informuje Tsunade o jego niepowodzeniu infiltracji Amegakure, podejrzewając stan rzeczy Hanzō nie spotkali się osobiście. Tymczasem Chōji wymyka się z budynku, w którym są jōnini, chcąc dostać jedzenie. Sakura i Ino udali się za nim, wszyscy zostają zaatakowani przez gigantycznego skorpiona. Na szczęście, Fū przybywa na ratunek. Po przybyciu na miejsce zdarzenia, Gaara jest zdziwiony, że Fū uratował ich, mimo przynależności do innych wiosek, przypominając mu o Naruto. Następnego dnia, drugi etap rozpoczyna się, a jak w poprzednich egzaminów na Chūnina, połowie drużyn otrzymuje zwój ziemi, podczas gdy druga połowa otrzymała zwój nieba, oznacza, że każda drużyna musi uzyskać zarówno oba zwoje zdając egzamin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki