FANDOM

"W drodze do doskonałości"
PoprzedniNastępny
W drodze do doskonałości
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński Tytuł 極めし者 (kimeshi mono)
Angielski Tytuł The Ultimate
Polski Tytuł W drodze do doskonałości
Odcinek 401
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 26.02.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Muon no Ken

Shichi Tenkohō
Uderzające Blokowanie Tenketsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"W drodze do doskonałości" jest 401 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Shira przyjmuje ofertę Lee w walce jeden na jednego. Obaj rozpoczynają walkę i wymieniają zaciekle ataki, obaj wydają się być równiena równi z innymi. Obserwując walkę, Neji zauważa, że ​​Lee wytrzyma więcej obraże spowodowane przez Shirę mając dużo lepszą sylwetkę. W końcu zauważył, że on jest w niekorzystnej sytuacji, Lee próbuje otworzyć Hachimon, ale stwierdza, że ​​nie może; Shira zablokował jego tenketsu, więc jego przepływ czakry został zatrzymany. Następnie Shira ucieka się do ataku w milczeniu, dalsze stawianie nacisku na Lee. Pamiętając, jeden z jego szkoleń z Gaiem, Lee jest w stanie przewidzieć i przeciwdziałać ruchom Siry. Ostatecznie jego tenketsu zostaje uwolnione przez Shirę, a zatem, Lee jest w stanie otworzyć osiem bram. Shira aktywuje Shichi Tenkohō równe Ośmiu Bramom, zwiększając jego pojemność płuc i jego ataki na innym poziomie. Choć zarówno teraz wydaje wyrównani, Lee szybko zyskuje przewagę po aktywacji pięciu bram. Ostatecznie starcie kończy się zwycięstwem Lee. Gdzie indziej, Gaara jest informowany przez swoich poddanych, że Kegon i Yōrō są w rzeczywistości jōninami w przebraniu. Gaara nakazuje im nie mówić nikomu o tym, i za pomocą jego trzeciego oka, zaczyna szpiegować drużynę Fū.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki