FANDOM

Uwolnienie Wrzątku
Kōmu no Jutsu
Nazwa
Japońska 沸遁
Rōmaji Futton
Angielska Boil Release
Debiut
Manga Rozdział 466
Anime Odcinek 204
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Kekkei Genkai
Natura Katon Uwolnienie Ognia

Suiton Uwolnienie Wody

Użytkownicy
Kokuō

Mei Terumī
Naruto Uzumaki

Jutsu
Futton: Kōmu no Jutsu

Futton: Kairiki Musō
Funsuiken
Fungōkyaku
Senpō: Chō Bijū Rasenshuriken

Uwolnienie Wrzątku (沸 遁, Futton, Viz: par Styl) jest połączona transformacja natury kekkei genkai składa się z technik, które mieszają czakry ognia i na bazie wody do tworzenia materiałów gazowych w różnych właściwości i zastosowań.

Formy

  • Mei Terumī wykorzystuje potężny korozyjne opary zdolne do rozpuszczania czegokolwiek. Jest również możliwością kontrolowania zakresu i poziomu kwasowości gazów. Nie tylko jest to niebezpieczne, aby być w pobliżu, ale jako gazowa, może obejmować znaczny zakres krótko, i przejść przez małych pomieszczeniach. Pozostaje ona również w powietrzu, więc może potencjalnie czynienia ciągłe obrażenia, jeśli przeciwnik jest uwięziony i wyeliminowany z powrotem do jego zakresu. Jedynym przykładem tej uwolnienie wrzątku, wykwalifikowanych Futton: Kōmu no Jutsu, pokazuje, że to Kekkei Genkai jest wystarczająco silny, by rozpuścić żebra Susanoo; imponujący wyczyn, jak Sasuke stwierdził, że Susanoo jest jeszcze bardziej bezwzględnej obrony niż piaskowa tarcza Gaary. Ma wrodzoną wadę jednak, że jest w stanie zaszkodzić sojusznikom, więc ważne jest, aby kontrolować poziom i zasięg ataku i używać go w pustym otoczeniu.
  • Kokuō i jego jinchūriki wykorzystuje parę wodnej, przez zwiększenie temperatury czakry w temperaturze wrzenia (沸点, futten). W tej wersji, uwolnienie prawy i może być stosowane jako postać napędu, zwiększenie mocy i prędkości techniki taijutsu, albo mogą być rozłożone z wyjściowej ciała do spalania lub stopienie ich otoczenia ze względu na wysoką temperaturę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki