FANDOM

Gōkakyū no Jutsu..png

Obito Uchiha przy użyciu techniki uwolnienie ognia.

Uwolnienie Ognia (火遁, Katon; "Styl Ognia") jest jednym z podstawowych elementarnych przemian natury. Jest to wykonywane przez formowanie przegrzanej czakry wewnątrz organizmu przed wypuszczeniem go przez płuca i usta. Istnieją również odmiany do tej w postaci niektórych mediów, takich jak korzystanie z prochu, jesion, wybuchowych notatek i przepływająca czakra przez broń.

Często powiązana z pieczęcią strony tygrysa, uwolnienie ognia składa się z połowowy do długo wahających ofensywnych technik, które powodują spalanie i obrażenia wybuchowe. Sztuka posiadania płomieni posłuszni woli użytkownika jest uważane szokująco trudne. Czakra natury jest powszechne wśród shinobich z Konohagakure w kraju Ognia, zwłaszcza z klanu Sarutobi i klanu Uchiha, drugi został zauważalnie posiadanie naturalne powinowactwo do niej. Amaterasu, siłą nabytego tylko poprzez władanie Mangekyō Sharingan jest określana jako najwyższy poziom przemiany natury ognia.

Uwolnienie Płomieni

Kagutsuchi.png

Sasuke używa czarnych płomieni.

Amaterasu, moc nabyta tylko przez władających Mangekyō Sharingana, jest określona jako najwyższy poziom przemiany natury ognia. Ta technika składa się z czarnych płomieni (黒 炎, Kokuen), produkowane przez wyspecjalizowane formy oginia ukazania się, że Sasuke Uchiha nazywa uwolnienie płomieni (炎 遁, Enton), wykorzystywane przez niego i jego brata, Itachi Uchiha. Może być stosowana w różny sposób, chociaż Sasuke posunął się tak daleko, że dodanie przekształcenie kształtu do czarnych płomieni, kształtując je w różnych broni i obrony. Oprócz dodanego poprzez Amaterasu Sasuke mogą tworzyć tej czakry natury z jego Susanoo, a także, nawet we własnej dłoni. C stwierdził, że Sasuke manipuluje płomienie prawym Mangekyō Sharingana natomiast rzuca Amaterasu z jego lewej strony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki