FANDOM

"Ukryte serce"
PoprzedniNastępny
Ukryte serce.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł 裏の心 (ura no kokoro)
Angielski Tytuł One's True Heart
Polski Tytuł Ukryte serce
Odcinek 392
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 658, Rozdział 659, Rozdział 660
Data Emisji 18.12.2014
Postacie
Bunpuku
Jutsu
Fūton: Sasandan

Rinbo: Hengoku
Sabaku: Hando

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Ukryte serce" jest 392 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy ogoniaste bestie przychodzą do walki z Madarą, Gaara i Shukaku odgrywają wiodącą rolę przy użyciu ninjutsu współpracy na Uchihę, który na chwilę udaje się go unieruchomić. Pozostałe ogoniaste bestie naśladują w ostrym taijutsu. Wykorzystując swoje ciało jako medium, pieczęć Shukaku otacza Madarę, ale zanim mógł skończyć, Uchiha uwolnił się przy pomocy Susanoo przed przechwyceniem przez Naruto i wspólnie ogony ogoniastych bestii uderzają go. Biały Klon Zetsu wyłania się z ziem, dając Madarze oryginalne prawe oko. Teraz z jego przywróconym Rinneganem, Madara przynosi demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki, która wyłania się z ciała Obito. Kakashi próbuje zatrzymać posąg, ale tylko udaje mu się amputować rękę Stoją na szczycie posągu, Madara wykonuje technikę, która odpycha ogoniaste bestie, wszystkie na raz. Potem mając posąg wyzwala swoje łańcuchy, aby je powstrzymać i planuje wydobyć lisa. Docelowi jinchūriki nadal walczą z ich ograniczeniami, Naruto próbuje wyjść z trybu ogoniastej bestii, ale stwierdza, że nie jest w stanie stłumić czakry Kuramy. Uznając wysiłku Naruto za daremne, Madara przekierowuje swoją uwagę na Shukaku. Gaara tworzy dwie ogromne piaszczyste ręce zatrzymujące łańcuch ciągnący Jednoogoniastego. Tanuki, wstrząśnięty, że były gospodarza chroni go, przypomina swój czas z młodym Kazekage. Shukaku także wspomina swoją rozmowę z poprzednim jinchūrikim Bunpuku, a na końcu uświadamia sobie, że Gaara jest tym, o którym mówił kapłan. Aktywując jego Susanoo, Madara używa miecza w Gaarze, ale Shukaku odchyla go w czasie, oświadczając, że szczycił się swoją abolutną ochroną po wszystkim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki