FANDOM

"Ucieczka kontra pogoń"
PoprzedniNastępny
Ucieczka kontra pogoń
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński Tytuł 逃走VS追跡 (tousou vs tsuigeki)
Angielski Tytuł Escape vs. Pursuit
Polski Tytuł Ucieczka kontra pogoń
Odcinek 402
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 05.03.2015
Postacie
Moguranmaru
Jutsu
Sumerudama

Technika Przesunięcie Ciała
Uwolnienie Wiatru: Obecna Flaga

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Ucieczka kontra pogoń" jest 402 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy Kazami i jego koledzy z drużyny w milczeniu czekają na swoich przeciwników, napotykają Drużynę Kurenai, którzy przez przypadek posiada zwój ziemi. Dwie drużyny konfrontują się ze sobą, i angażują się w walce. Jednak to wszystko jest częścią działań Drużyny Kazami, aby dowiedzieć się, który element ma zwój. Zdemaskowany Kiba jako posiadacza zwoju, drużyna Kazami prowadzić wspólne działania, aby skutecznie uzyskać Zwój Ziemi. Następnie zaprezentował swój Buraimi unikalną technikę Sumerudama, powodując jego przeciwnicy drętwieją. Mimo, że drużyna Kurenai walczyć z siłą woli sam, wiele do Buraimi konsternacji. Muyami przywołuje Moguranmaru, a na szczycie stworzenia, on i jego koledzy z drużyny uciekają. Na szczęście, udało się umieścić Shino jeden z jego kikaichū na Moguranmaru i drużyna Kurenai udaje się w pościg. Po raz kolejny, drużyna Kurenai wpada w pułapkę swoich przeciwników, a kończy się w środku ruchomych piaskach. Choć pozornie spadnie do ich śmierci, wysiłek ostatniej szansy przez Akamaru ratuje zespołu Kurenai. Drużyna Kazami poza zasięgiem wzroku Hinaty, Kiba postanawia użyć nos ponownie w pogoni drużyny Kazami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki