FANDOM

Transmigracja
PoprzedniNastępny
Tom 22
Informacje
Tom 22
Okładka Neji Hyūga
Naruto Uzumaki
Postacie
Gen'yūmaru

Kimimaro Kaguya
Kyodaigumo

Jutsu
Amagumo

Chi no Juin
Fushi Tensei
Jūkenhō Ichigekishin
Kumo Mayu
Kumo Nenkin
Kumosōkai
Kumo Senkyū: Suzaku
Kumo Sōka
Nenkin no Yoroi

Narzędzia
Fūin Fuda

Transmigracja jest 22 tomem mangi Naruto.

Rozdział 191

Przyjaciele

Rozdział 192

Plan

Rozdział 193

Koniec gry

Dlatego, że trzeba złapać Sasuke za wszelką cenę, Neji zgłasza się do walki Kidōmaru sam. Pozostali członkowie Drużyny Ścigającej Sasuke wznawia pościg za pozostałą Czwórki Dźwięku. Kidōmaru próbuje ich powstrzymać, ale Neji neutralizuje jego nici. Stwierdzając, że Neji jest najsilniejszym członkiem drużny, Kidōmaru próbuje różnych ataków, aby dowiedzieć się,jakie są mocne i słabe strony Nejiego. Wierząc, że Neji może złamać tylko jego żebra, dotykając je rękoma, Kidōmaru wiąże ręce. Ponieważ nie jest to prawdą, Neji korzysta z obniżonej osłony Kidōmaru do ataku z Hakke Rokujūyon Shō.

Rozdział 194

Wyczuwanie przeciwnika

Rozdział 195

Strategia ataku

Rozdział 196

Najpotężniejszy przeciwnik

Kidōmaru wystrzeliwuje strzałę do martwego punktu Nejiego. Neji, który podejrzewa, że jego martwe pole zostało odkryte, zdołał uniknąć na tyle, aby utrzymać atak od zabicia go. Kidōmaru uświadomił sobie, że Neji musiał otoczyć teren swoją czakrą, aby zrekompensować swój martwy punkt i pochwycić wszystko, co zbliża się do niego. Rozczarowany, że najsilniejszy człowiek z Drużyny Ścigającej Sasuke, zorientował się tak szybko, Kidōmaru zmienia jego strzałę, aby zrobić to szybciej i dodaje łańcuch kierując go w połowie lotu. Po ucieczce, ranny i wyczerpany Neji, pokazuje swój martwy punkt, Kidōmaru drugi raz i skutecznie atakuje.

Rozdział 197

Gotowy na śmierć

Rozdział 198

Transmigracja

Z ostatniego tchnienia, Kidōmaru mówi Nejiemu, że próba odzyskania Sasuke przez drużynę jest zbędna, gdyż Uchiha jest własnością Orochimaru. Jednak Neji jest przekonany, że pod wpływem Naruto, Sasuke zmieni się. Drużyna odzyskiwawcza Sasuke zbliża się do pozostałych Czwórki Dźwięku. Gdzie indziej, Orochimaru jest bliski śmierci za spóźnialstwo Czwórki Dźwięku, rozpaczliwie czeka na ciało Sasuke, uciekając od pieczęci Trzeciego Hokage. Kiedy nie może już dłużej czekać, zleca Kabuto przytować alternatywę. Yakushi ma kilku więźniów walczących na śmierć i życie, a wygranemu zostanie spełniona obietnica.

Rozdział 199

Marzenie

Na drugiej stronie okładce

Kładąc na szalę swoją dumę Chōji pokonuje Jirōbō, jednak i jego opuszczają siły. Shikamaru, Naruto, Neji i Kiba wiedzą, że każdy z nich będzie musiał pokonać choć jednego przeciwnika. Neji stanie do walki z Kidōmaru, który włada pajęczą nicią! Rozpoczyna się walka na śmierć i życie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki