FANDOM

Ten, który będzie spał
PoprzedniNastępny
Rozdział 650
Informacje
Rozdział 650
Tom 68
Anime Odcinek 383
Postacie
Hashirama Senju

Obito Uchiha
Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Tobirama Senju
Tsunade
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Mifune
Minato Namikaze
Shinju
Orochimaru
Hiruzen Sarutobi
Ino Yamanaka

Jutsu
Hiraishin no Jutsu

Byakugō no In
Shindenshin no Jutsu
Kamui
Susanoo
Sen'ei Tajashu

Ten, który będzie spał jest 650 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Gdy pięciu Kage z różnych narodów, wraz z Mifune i jego samurajami ruszają do zniszczenia Shinju, Tobirama pyta Minato o pozwolenie mu na skorzystanie z połączenia między nim a czakry Naruto wesprzeć shinobich techniką Hiraishin no Jutsu przez ich teleportację z dala od niebezpieczeństwa. Tymczasem Hiruzen pyta Orochimaru czy będzie oglądał tylko bitwę, sannin odpowiada, że nie jest zainteresowany, ale będzie im pomagał, ponieważ "marzenie" Obito oznaczałoby porzucenie wszystkich eksperymentów. Orochimaru następnie atakuje techniką Sen'ei Tajashu część drzewa i oświadcza, że przez jakiś czas będą one wspomnienie chwil, gdy byli studentami i nauczycielami, jak Hiruzen kończy zniszczenie kijem postaci Enmy. Gdzie indziej, Sakura mówi Tsunade, że mogą przywołać prawie jedną dziesiątą Katsuyu całym ciele z lasu Shikkotsu lecząc siły jeśli używają razem pieczęci. Tsunade informuje wszystkich o przybyciu Katsuyu i zamiarach Ino, a Katsuyu rozprasza się w celu uleczenia. Tymczasem Naruto i Sasuke walczą z Obito, który z łatwością unika wszystkich ataków z jego nowo odkrytą szybkością. Stworzyło to problem dla duetu, choć później, Naruto był w stanie wyczuć Obito, a Sasuke próbuje za nim nadążyć swoim Mangekyō Sharinganem. Obito deklaruje, że to już czas, aby zasnąć i poddać się snom, gdy kwiat prawie zakwita. Kakashi, w wymiarze Kamui, myśli, że Obito ma wciąż wolę ognia, chociaż jest w cieniu swojej nienawiści, a teraz jest on w stanie zneutralizować po walce z Naruto. Powracając do rzeczywistego świata, Obito atakuje Naruto i Sasuke, zmuszając ich z Mędrca Trybie Ogoniastej Bestii i przeklętej pieczęci wzmocniona kompletnym Susanoo. Gdy Naruto zaczyna wstawać, Obito karci Naruto pytając się dlaczego walczy. Jednakże Uzumaki mówi mu, że nie zmieni się, ponieważ to jego nindō. Naruto i Sasuke ponownie używają trybu ogoniastej bestii i Susanoo. Uchiha woła, aby zakończyć walkę, na co Uzumaki się zgadza i dodaje, że jutro będzie spać i marzyć we śnie, a oba ich formy łącza się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki