FANDOM

Goemon

Przykład techniki współpracy.

Techniki Współpracy (コンビ術, Konbijutsu), zsynchronizowane lub technika kombinacji, odnosi się do gałęzi technik nakładającej się skutecznych technik, które są w rzeczywistości składa się z co najmniej dwóch lub większej liczby wcześniej istniejącej technik. Kiedy rozpoczyna się od prawego czasu, jeden podawany do siebie, aby stać się techniką większej mocy niż suma jej części.

Podstawa

Jūjin Bunshin

Unikalna technika klanu Inuzuka współpracując z psem.

Techniki współpracy są przede wszystki pracą zespołową. Chociaż techniki współpracy może być używane przez shinobi, który może po prostu dopasować moment nawzajem, najlepsze wyniki są widoczne, gdy techniki współpracy realizowane są przez użytkowników, którzy wzajemnie są podobnie myślących i posiadają wiedzę działającą wzajemnie napędów i charakter; spędzają one więcej czasu razem, a następnie one mogą potencjalnie bardziej zsynchronizować się ze sobą.

Shinobi, jak Kiba Inuzuka i Akamaru, którego styl walki obraca się wokół techniki pracy zespołowej, są bliskimi przyjaciółmi, a tym samym mają naturalną skłonność do technik pracy zespołowej, ponieważ one mogą ze sobą współpracować, aby wykonać technikę współpracy; jak zrobić podobne myślące znaki, tak jak Naruto i Gamatatsu, którzy wzajemnie są zarówno "proste" i "głupi". Kiedy duet shinobi osiągnęły porozumienie i powstała więź, będą w stanie pracować z technikami pracy zespołowej.

Używanie

Najbardziej podstawową zastosowanej techniki współpracy polega po prostu dwóch użytkowników dostarcza samą technikę w tym samym czasie (czyli Kiba Inuzuka i Akamaru taijutsu: Gatsūga). To podwaja moc swojego poprzedniej techniki pojedynczego użytkownika (Tsūga). To będzie dwukierunkowa technika współpracy zsynschronizowaną koordynacją.

Niektóre techniki współpracy, ponieważ jeden element jest słabszy niż ten drugi element. Jednakże istnieje również elementy, które posiadają dobre powinowactwo ze sobą. Uwolnienie wiatru i uwolnienie wody również były postrzegane jako posiadające dobre powinowactwo do siebie w technikach współpracy. Naruto i Yamato w Gufū Suika no Jutsu to połączenie wiatru i wody, który jest tworzony w wersji Fūton: Rasengan i Suiton: Hahonryū. To byłby przykładami dwukierunkowej synchronizacji elementrarnych technik współpracy kombinacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki