FANDOM

"Technika Ożywienia: Uwolnienie"
PoprzedniNastępny
Technika Ożywienia Uwolnienie
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł 穢土転生・解 (Edo Tensei: Kai)
Angielski Tytuł The Reanimation Jutsu: Release
Polski Tytuł Technika Ożywienia: Uwolnienie
Odcinek 340
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 589, Rozdział 590, Rozdział 591, Rozdział 592
Data Emisji 28.11.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Katon: Ryūen Hōka no Jutsu

Koyubi Kōgeki
Reika no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Technika Ożywienia: Uwolnienie" jest 340 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Na różnych polach bitew, ożywieni ninja zostają wyzwoleni z jutsu Kuchiyose: Edo Tensei - co doprowadza, że Tobi zauważa porażkę Kabuto. Naruto i Killer B zauważają, że Gedō Mazō zabiera ze sobą byłych jinchūrikich, a anulowanie jutsu zawdzięczają Itachiemu. Tymczasem Kage zastanawiają się, co się dzieje, do którego Ōnoki zauważa, że bez wątpienia ktoś zatrzymał jutsu Kuchiyose: Edo Tensei|Edo Tensei i ktokolwiek to uczynił jest bohaterem świata shinobi. Gdzie indziej, Dan użwa jutsu transformacja ducha, aby przejąć kontolę nad swoją duszą w celu polecenia do lokalizacji Tsunade. Będąc w jej podświadomości, Dan rozmawia z nią i daje pozostałą część czakry, przywracając siły. Gdy Piąta Hokage wraca do walki, ona i pozostali Kage zastanawiają się, dlaczego dusza Madary wciąż pozostaje nienaruszona - z którego wnika, że Uchiha jest zdolny zerwać pieczęć kontrolującą ożywionego. Z tym Madara doradza Kage powiedzieć kontrolującego kinjutsu tak beztrosko. W jaskini Kabuto, Sasuke zostaje odnaleziony przez kolegów z drużyny - Suigetsu i Jūgo. W innym miejscu, Naruto drwi z Tobiego i nadal utrzymuje, że zniszczy maskę. Wzburzony Tobi daje Gedō Mazō, Benihisago i Kohaku no Jōhei, przygotowuje się do realizacji swojego planu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki