FANDOM

"Spadek"
PoprzedniNastępny
Rozdział 405
Informacje
Rozdział 405
Tom 44
Wątek Inwazja Paina (wątek)
Anime Odcinek 152, Odcinek 153
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Spadek" jest 405 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Fukasaku wyjaśnia, że Jiraiya dał mu zakodowaną wiadomość o Painie przed śmiercią i przedstawiona go do obecnych. Naruto, nie skupia się na Tsunade, obwiniając ją za zezwolenie Jiraiyi na taką niebezpieczną misję. Tsunade nie próbuje obalić jego roszczeń, pomimo protestów Sakury. Naruto przez resztę dnia chodzi w osadzie i przechodzi żałobę. Spotyka Irukę, który mówi, że Naruto zyskuje uznanie w całej osadzie i oferuje mu posiłek w Ichiraku, lecz Uzumaki odmawia. Wieczorem, Naruto trzyma lód, idzie do parku i zaczyna płakać, żałując, jak Jiraiya nie zobaczy go jako Hokage. Iruka śledzi go i pociesza go po śmierci Jiraiyi, mówiąc, jak dumny zawsze był Jiraiya z Naruto i jak, jako uczeń Jiraiyi żyje w Uzumakim. Tymczasem Tsunade zleca Shikamaru rozszyfrowanie wiadomości Jiraiyi. Chociaż Shikamaru niechętnie do tego podchodzi, Sakura nalega. Wkrótce okazuje się, że Tsunade wychodząc ze swojego biura płacze, żałując, że nie odwzajemniła uczuć względem Jiraiyi i pamiętała pierwsze spotkanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki