FANDOM

"Skazany na walkę wręcz"
PoprzedniNastępny
Skazany na walkę wręcz.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński Tytuł 体術使いとして… (taijutsu tsukai to shite…)
Angielski Tytuł As user of taijutsu
Polski Tytuł Skazany na walkę wręcz
Odcinek 400
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 19.02.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fūton: Sajin Senpū

Uwolnienie Wody: Ustny Strzał

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Skazany na walkę wręcz" jest 400 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Lee odkrywa, kiedy wymieniają pięściami z Shirą, czuł, że obaj są podobni, zwłaszcza, że ​​oboje nie posiadają umiejętności w ninjutsu i genjutsu. Sen mówi Lee i innym, że Shira nie wolno było przystąpić do Akademii, kiedy był dzieckiem z tego powodu, jak to zostało uznane za nienadające się shinobi. Pomimo tego, Shira trenował ciężko na własną rękę, co w końcu zwrócił uwagę Sen i Yome. Pewnego razu podczas treningu, Shira przypadkowo zniszczył głaz, który był tam, aby zapobiec erozji piasku. Gaara, to nowo mianowany Kazekage, w końcu zauważył to i spotkał się z Shirą. Gdy Shira przeprosił i ujawnił, że nie może używać ninjutsu i genjutsu, Gaara testował swoją siłę, atakując go z jego piaskiem. Pod wrażeniem umiejętności młodego, Gaara zadeklarował Shirze, że ​​będzie shinobi od nowego dnia i niesie zasadę ustanowioną przez jego ojca. Po wysłuchaniu opowieści Shiry , Lee został przepełniony pogardą dla ludzi, którzy traktowali Shirę surowo i ucieka, aby je realizować. Podczas podróży, Lee pamięta swoją bolesną dzieciństwo. Przeciwstawianie Goji i jego koledzy z drużyny, Lee mówi im, żeby przeprosili Shirę dla swoich ostrych słów. Jednak mężczyźni odmówiają, i Lee wpadł w jeszcze inne genjutsu. Gdy Neji i Tenten przybywają mu na ratunek, Lee próbuje skończyć to, co zaczął. Shira interweniuje, i stwierdza, że ​​ma tylko siebie winić że nie wyszkoleni wystarczająco trudne. Nie tylko, że Shira idzie tak daleko, aby przekazać mu zwój drużynie Goji, ale jego oferta została odrzucona, a zamiast tego, które oferują ich przewinąć do Shira. Jak odchodzi Zespół Goji, Lee prosi o walce z Shirą, który akceptuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki