FANDOM

"Siła pięciu kage"
PoprzedniNastępny
Siła pięciu kage
Informacje
Opening Diver
Ending Orchestra of Midnight
Japoński Tytuł 五影の実力 (Gokage no Chikara)
Angielski Tytuł The Five Kage's Power
Polski Tytuł Siła pięciu kage
Odcinek 24.03.2011
Wątek Szczyt pięciu Kage (wątek)
Manga Rozdział 419, Rozdział 456, Rozdział 466, Rozdział 467
Data Emisji 24.03.2011
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Hōshi no Jutsu

Futton: Kōmu no Jutsu
Saibō Kyūin
Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
Doton: Kajūgan no Jutsu
Doton: Gōremu no Jutsu
Doton: Keijūgan no Jutsu
Hiramekarei Kaihō
Yōton: Yōkai no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Siła pięciu kage" jest 204 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Na zdziesiątkowanej Doliny Chmur i Błyskawicy z nurtu wyłania się Killer B i mówi Ośmioogoniastemu swój plan, aby dowiedzieć się Sabu, że sfłaszował swoje porwanie. Gdy Tobi uciekł, Yamato i Kakashi mówią Naruto o zachowaniu rzekomej prawdy tajemnicy Itachiego w przypadku, że jest kłamstwem. Powracając na szczyt, Sasuke używa Susanoo do zniszczenia filarów i zapadnięcie sufitu, pozwalając mu i Karin poszukiwać Danzō. Gaara ochrania każdego innego w pomieszczeniu, z wyjątkiem Raikage, który obala resztki spadające na niego z jego potężnych ciosów. Danzō używa przybycie Sasuke jako ucieczkę. Ao goni go. Sasuke próbuje również podążyć za nim, ale zostaje powstrzymany przez Piątą Mizukage. Ona walczy z Sasuke i prawie go zabija, ale zostaje ocalony przez technikę Zetsu. Ōnoki wykorzystuje technikę uwolnienie pyłu i pozornie zabija Sasuke. Potem okazuje się na rozpadającej się Karin, mówiąc jej, że jest obok. Gdy przybywają pozostali Kage, Tobi pojawia się na szczycie, z nieprzytomnym Sasuke na jego ramieniu i wysyła go z Karin do innego wymiaru, a potem mówi, że chce im opowiedzieć o planie księżycowym oku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki