FANDOM

Siła Itachiego!
PoprzedniNastępny
Tom 17.jpg
Informacje
Tom 17
Okładka Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Postacie
Fugaku Uchiha

Mikoto Uchiha
Shizune
Tonton
Sōzu
Chōhan
Jantō
Gantetsu
Chōseki
Kazabune
Susuki
Kusuma
Momiji
Shū

Jutsu
Amaterasu

Kuchiyose: Gamaguchi Shibari
Fūnyū no Jutsu
Rasengan
Byakugō no In
Dainamikku Entorī
Fūka Hōin

Narzędzia
Gama-chan

Shodai Hokage no Kubikazari

Siła Itachiego! jest 17 tomem mangi Naruto.

Rozdział 145

Wspomnienie utraty nadziei

Rozdział 146

A wraz z nienawiścią

Rozdział 147

Moja walka

Rozdział 148

Siła Itachiego!

Rozdział 149

Legendarny

Rozdział 150

Początek treningów?

Rozdział 151

Od tego się zaczęło...

Rozdział 152

Druga faza

Przez wirujące czakry w obu dłoniach i zmuszając energię do balonu z wodą w przeciwnych kierunkach, Naruto jest w stanie go pęknąć. Choć niekonwencjonalnie, Jiraiya jest pod wrażeniem i opowiada mu o drugim etapie do nauki Rasengana. Drugi etap jest bardzo pdoobny do pierwszego; Naruto musi pęknąć gumową piłkę. Ponieważ piłka jest znacznie wytrzymalsza niż balon, będzie musiał poprawić wytrzymałość Rasengana. Naruto po raz kolejny zmaga się z krokiem, gdy on nie może pęknąć piłki, udaje mu się zrobić w nim dziurę. Pomóc temu rozwojowi, Jiraiya rysuje ślad na dłoni.

Rozdział 153

Poszukiwacze

Znak na ręku Naruto ma dać mu centralny punkt wyjścia dla jego czakry, koncentrując siły Rasengana na określonym punkcie, a nie rozpraszać je na większej powierzchni. To niewiele robi, aby mu pomóc. Tymczasem Orochimaru jest w agonii z pieczęci umieszczonej na nim przez Trzeciego Hokage. Z Kabuto w stanie zrobić dla niego, decydują się szukać Tsunade. Kabuto mówi mu, że jest w Zamku Tanzaku, które Jiraiya znajdzie również w trakcie własnego śledztwa. W Tanzaku, Tsunade, hazardzistą ze strasznym szczęście, trafi zwycięską passę, co powoduje jej wielkie zaniepokojenie.

Na drugiej stronie okładki

Naruto wyrusza w podróż wraz z Jiraiyą, który obiecał nauczyć go nowych technik. Czy ktoś depcze im po piętach? Jaki cel przyświeca bratu Sasuke - Itachiemu i jego towarzyszowi Kisame Hoshigakiemu? Obaj chcą porwać Naruto, ale w tym momencie zjawia się Sasuke! Oto tom 17 pełen szybkich zwrotów akcji!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki