FANDOM

Siła - część 5
PoprzedniNastępny
Siedmioogoniasty klon Naruto
Informacje
Opening Moshimo
Ending Mother
Japoński Tytuł Chikara 05 (Chikara 05)
Angielski Tytuł Chikara 05
Polski Tytuł Siła - część 5
Odcinek 294
Data Emisji 20.12.2012
Postacie
Disonasu

Naruto Uzumaki
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Miina
Shiseru
Sai
Yamato
Tenten
Akamaru
Kiba Inuzuka
Dokku
Dziewięcioogoniasty Klon Naruto

Jutsu
Snake Clone Technique (Debiut)

Siła - część 5 jest 294 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Chociaż Saezuri objawia się, dowiedziawszy się, że Disonasu użył Kabuto Yakushi zgładzić mieszkańców wioski Tonika, Dokku próbował zaatakować Disonasu, ale został zatrzymany ożywioną marionetkę i ograniczony przez ożywionego shinobi z Takigakure. Diosnasu pochwalił również Naruto o pokonanie Paina, tego, który pozostawił mi blizny i pozostawił bezsilnego, zanim kopnął chłopaka wielokrotnie. Miina i sieroty przyszły do dziury w celu dania żelaznych prętów, ale klon Kabuto przechwycił je. Tymczasem reszta 11 Konohy, wraz z Kakashim, Yamato i Shiseru oraz Saiem ruszają do obszaru. Diosonasu przygotowuje przywołanie "władzy" przez wprowadzenie pozostałych żelaznych prętów, gdy wchodzi Naruto w tryb mędrca. Miina nuci do dźwięku jak Saezuri zostaje aktywowany, powodując ponoszenie obszaru. W tym momencie pojawił się Kakashi, ujawniając przeszłość Disonasu jest żadnym krwi mordercą i byłym podwładnym Akatsuki, którego specjalnością jest Kuchiyose no Jutsu, posiadając zbadane Kuchiyose: Edo Tensei z Orochimaru. Kabuto przywołuje swoje lalki, Dziewięcioogoniastego Klona Naruto, Hidana i Deidarę. Naruto wychodzi z klonu, a Deidara używa Kibaku Nendo tworząc dywersję i goni Uzumakiego. Disonasu ucieka i Hidan stoi naprzeciw Shikamaru. Deidara używa Kibaku Nendo na ciał ożywionych osób, jak Hidan wykorzystuje swój rytuał przed drużyną Asumy i Sakurą, alę ją powstrzymuje Hayate i inni. Podczas gdy Naruto bezlitośnie atakowany przez klona, dowiedział się, że jest niczym więcej niż mocą. Gdy Yamato powstrzymuje Disonasu, on aktywował Saezuri, otwierając obszar, w którym Naruto wrzuca klona, opróżniając jezioro jako podwyższony obelski i tworzy burze. Po tym jak ciało Hidana rozpada się ze względu na skrócenie długości życia węży komponując swoje ciało, Deidara jest kontrolowany przez Kabuto do ucieczki Kakashiego. Piorun uderzył w obszar, a na którym stoją sieroty, Miina wskazuje na aktywny obelisk. Gdy burza rozszerza się do Konohy, Tsunade wychodzi widząc jak burza pochłania kraj Ognia. Naruto próbował zatrzymać Disonasu z rosnącej wieży, tylko twarz klona po pochłonięciu części władzy wieży i przekształcił się w hydro-ogoniastego potwornego lisa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki