FANDOM

"Siła - część 1"
PoprzedniNastępny
Siła - część 1
Informacje
Opening Moshimo
Ending Mother
Japoński Tytuł Chikara 01 (Chikara 01)
Angielski Tytuł Chikara 01
Polski Tytuł Siła - część 1
Odcinek 290
Wątek Chikara
Data Emisji 22.11.2012
Postacie
Disonasu

Dokku
Faz
Lando
Leo
Miina
Satchi
Shiseru
Sora
Głowa Wioski Tonika
Yoshi

Jutsu
Technika Kuli Światła

Technika Rekreacji Ciała
Kurōn Hebi
Clone Snakes: Serpent Technique

Narzędzia
Saezuri

"Siła - część 1" jest 290 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Wioska Tonika, małe miasteczko w miejscu znanym jako "dziura", jest zaatakowane przez kilku ożywionych shinobi. Dwójka młodych dzieci, Leo i Miina, zostają uratowane z płonącego budynku przez ich nauczyciela Dokku, który opuszcza je na obrzeżach lasów, podczas gdy on próbuje uratować więcej rozbitków. W trakcie dwóch ukryć, Kabuto Yakushi spaceruje po pobliskiej polanie, kontrolując ożywionych shinobi przy użyciu przenośnej drewnianej desce odchodzenia i kilka białych kamieni. Po chwili uśmiecha się i wycofuje płyty oraz otwory w jego płaszczu, a następnie odchodzi. Rano, dwójka dzieci zgodnie z wioską jako Hachō polecił Dokku. Tego wieczoru, ciężko ranny Dokku, z trójką osieroconych w tym wątku: Faz, Lando i Sora. Jakiś czas później, odrodzona drużyna Kakashiego zostają wysłani na misję z rozkazu Tsunade do zbadania incydentu. Żałując, że nie może przypisać ludzi z powodu dawnych incydentów, gdzie indziej, jednak drużyna przedstawia. Chociaż zostali podzieleni na dwie drużyny, Yamato i Sai spotykają funkcjonariuszy z sąsiedniej wioski, gdzie Shiseru i jej drużyna, po ustaleniu, kim są shinobi Konohy byli eskortą dla ich lidera osady. Gdzie indziej, Sakura i Naruto, którzy są w pobliżu rzeki spotykają Kabuto. Yakushi odkrywa, że posiadł zrekonstruowanego Hidana i małą armię ożywionych shinobi oraz wykorzystuje wodę do przeprowadzeniu eksperymentów na rekonstrukcji genetycznej. Wynika walka między partnerami jak Yamato i Sai wracają do kolegów z drużyny, a Naruto zostaje przeciągnięty głęboko pod wodę przez Clone Snakes: Serpent Technique Kabuto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki