FANDOM

Shishi Rendan
Shishi Rendan
Nazwa
Japońska 獅子連弾
Rōmaji Shishi Rendan
Angielska Lion Combo
Polska Kombo Lwa
Debiut
Manga Tom 8, Rozdział 68
Anime Odcinek 39
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu
Klasa Ofensywna
Ranga C
Zasięg Krótki
Jutsu Macierzyste Kage Buyō
Pochodzenie Jutsu
Uzumaki Naruto Rendan

Uzumaki Naruto Ittai Rendan
Uzumaki Naruto Nisen Rendan

Użytkownicy
Sasuke Uchiha

Kakashi Hatake

Unikalne taijutsu Sasuke Uchihy i wariant Omote Renge. Sasuke rozwija go po użyciu Sharingana kopiuje pierwszą część ruchu. Jest bardzo szybkim atakiem combo, który wymaga zaawansowaną koordynację fizyczną i pewien talent. Najpierw przeciwnik zostaje wyrzeczony w powietrze i cieniem tańczącego liścia. Po tym zadaje cios, jeden korzysta, aby przeciwnik mógł kontratakować, kręci się dookoła i ponownie przystępuje do dalszych ataków. Ponieważ zwiększa się spadek prędkości z każdym uderzeniem, obrażenia gdy w końcu uderzył w ziemię. Wszystkie etapy kończą się na tym, że przeciwnik rzucony o ziemię dostaje kopnięciem w brzuch. Jednakże, podobnie jak Lotsu technika ma swoje wady, w której użytkownik wydaje się zmęczony zaraz po tej technice. Choć ta wada nie jest tak ciężka jak w przypadku Lotusa. Ponadto posiada przewagę nad swym poprzednikiem, gdyż nie wymaga otwarcia bram.

Ciekawostki

  • W serii Clash of ninja Kakashi może wykonywać tą technikę, kopiując go z jego Sharinganem.
  • Sasuke używa tę technikę przed wstępnymi rundami egzaminów na Chūnina, jak pokazano we wspomnieniach Karin. To może oznaczać, że skopiował ruchy i dopasował je do siebie, gdy Lee miał użyć Omote Renge na niego.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2, Sasuke wykonuje wersję tej techniki, gdzie zamiast zakończenia kopnięcia to kończy Chidorim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki