FANDOM

Shinobi Wioski Liścia
PoprzedniNastępny
Shinobi Wioski Liścia.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł 木ノ葉の忍 (Konoha no Shinobi)
Angielski Tytuł Shinobi of the Leaf
Polski Tytuł Shinobi Wioski Liścia
Odcinek 356
Data Emisji 20.03.2014
Postacie
Kinoe

Kakashi Hatake
Hiruzen Sarutobi
Orochimaru
Danzō Shimura
Hinoe
Yūgao Uzuki
Kinoto
Hinoto
Hinoe

Jutsu
Dokugiri

Shinobi Wioski Liścia jest 356 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Związany Kinoe jest prowadzony z kryjówki przez Kakashiego. Nagle jeden z pojemników pęka i z niego wychodzi gigantyczny wąż. Między nimi wywiązała się walka, w której Kinoe zostaje porwany. Jednakże Kakashiemu udaje się go uratować Kinoe zabijając węża. Jednakże z ciała węża powstała trująca mgła z czego wynikiem było, że Hatake zasłabł. Kinoe zdołał zabrać chłopaka w bezpieczniejsze miejsce i wstrzyknąć mu antidotum. Chłopak ma doskonałą okazję do kradzieży sharingana, ale tego nie zrobił z powodu przyjaźni. Pokazano, że w ręce trzymał drewnianą replikę oka, które zostaje wykryte przez Danzō i jest wściekły z powodu zmian w sercu chłopaka. Gdzie indziej, Kakashi Hatake zgłasza ten incydent Trzeciemu Hokage, a on wysyła Yūgao i Kakashiego z listem. W korzeniu zostają zatrzymani przez członków korzenia, twierdząc, że Danzō nie ma. Wówczas Kakashi Hatake wysyła Yūgao Uzuki powrotem do Trzeciego Hokage, a Hatake ratuje Kinoe. Przy wyjściu z korzenia spotykają Danzō Shimurę i jego członków. Wkrótce przybywa Hiruzen Sarutobi ze swoim oddziałem ANBU i przekonuje Danzō, aby Kinoe dołączył do ANBU, który jest pod jego kontrolą. Danzō wyraził zgodę, aby chłopak przeszedł pod rozkazy Hiruzena, ale nie usunie przeklętego znaku. Następnego dnia Kinoe zostaje oficjalnie wprowadzony do oddziału ANBU, którzy przyjmują go pod imieniem „Tenzō”, żeby odrzucić jego kryptonim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki