FANDOM

Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki
  • Wersja na dużą skalę.
  • Wersja na małą skalę.
Nazwa
Japońska 灼遁・光輪疾風漆黒矢零式
Rōmaji Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki
Angielska Scorch Release: Halo Gale Jet Black Arrow Style Zero
Polska Uwolnienie Skwaru:Aureola Huraganu Odrzutowej Czarnej Strzały Stylu Zero
Debiut
Manga Tom 66, Rozdział 634
Anime Odcinek 374
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan.png Kekkei Genkai, Ninjutsu, Kinjutsu, Dōjutsu, Techniki Współpracy
Typ Katon.png Uwolnienie Ognia

Fūton.png Uwolnienie Wiatru

Użytkownicy
Naruto Uzumaki (z Sasuke Uchihą)

Sasuke Uchiha (z Naruto Uzumakim)

Ta technika łączy w sobie Naruto w Fūton: Rasenshuriken z Sasuke Uchihą w Enton: Kagutsuchi wraz z ich wariantami. Ponieważ wiatr z płomieniem mają doskonale wyważony stosunek, płomienie są znacznie większe, powoduje, że uderzenie od tej techniki spowije się w wirującą masę nieugaszonymi płomieniami Amaterasu.

Użycie

Kiedy zostaje po raz pierwszy użyty, wersja na dużą skalę połączone uwolnieniem wiatru Naruto i strzałami Sasuke z czarnym ogniem, gdy zderzył się w powietrzu, tworzy coś co przypominało wiatrak. Wersja na mniejszą skalę z tej techniki przypominało w połączeniu Rasenshurikenem i czarnymi płomieniami manipulowane Kagutsuchi do utworzenia Rasenshurikena otoczony przez Amaterasu. Gdy technika nawiązała kontakt z celem, zostaje wprowadzone do tyłu i podobnie pochłonęła w czarnych płomieni.

Ciekawostki

  • Ta technika została nazwana przez Minato Namikaze.
  • Fakt, że ta technika jest określana jako "Scorch wersji" nie dlatego, że jest to Kekkei Genkai, ale prawdopodobnie dlatego, ogień i wiatr to podstawowe elementy składające się na rzeczywistą przemianę zaawansowany charakter skaz wersji.
  • Nawiązując do pierwotnego zastosowania tej techniki, Tobirama Senju zauważa, że nigdy nie widział takiego Kagutsuchi wcześniej, i że technika ta miała taki sam stosunek czakry z obu swoich technik macierzystych, które zauważył coś trudnego do osiągnięcia, nawet dla doświadczonego duetu. Ta została później nadana użytku z Sharingana Sasuke idealnie dopasowanego do czakry Naruto.
  • W przeciwieństwie do Rasenshuriken, wersja na małą skalę z tej techniki nie powoduje uszkodzenia komórek albo ramion użytkownika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki