FANDOM

Shī Tsū
  • Smok C2.
  • Miniaturowy smok.
  • Miny są produkowane przez smoka.
Nazwa
Japońska C2
Rōmaji Shī Tsū
Angielska C2
Debiut
Manga Rozdział 357
Anime Odcinek 123
Film Naruto Shippūden 6: Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3
Występuje w Manga, anime, film i gra
Informacje
Klasyfikacja Bakuton.png Kekkei Genkai, Hiden, Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Typ Bakuton.png Bakuton

Doton.png Uwolnienie Ziemi

Jutsu Macierzyste Kibaku Nendo
Pochodzenie Jutsu
Kibaku Jirai
Użytkownicy
Deidara

Jedną ze specjalności Deidary, że ​​wymaga stosowania zarówno jego rąk z ustami, tworząc dużego smoka. Sam smok jest zdolny do lotu, oraz, gdy Deidara jest bezpiecznie na plecach, smok może wypluć mniejsze figurki gliniane, które atakują przeciwnika jak kierowane pociski.

Te niezależne pocisków pozajmować postać znacznie zmniejszonej wersji większej utworzony smok, jednak pomimo tego zmniejszenia rozmiarów są one stosunkowo większe niż normalne osoby. Każdy z nich jest w stanie śledzić ich zamierzony cel i występuje znaczny wybuchu proporcjonalny do rozmiaru, lecz po zetknięciu, gdy pojawiają się one zużywają znaczne ilości gliny z pierwotnego smokiem początkowo ekstrakcję z ogona istoty. To ostatecznie ogranicza liczbę, że każdy C2 "Smok" jest w stanie stworzyć, zanim gliny trzeba poświęcić z bardziej istotnych obszarach, takich jak ciała lub skrzydeł. Dzięki zastosowaniu więcej gliny, rozmiar i Rakietowych siłę wybuchu może być znacznie zwiększona.

Smok może również produkować kopalnie gliny kosztem gliny, które mają formę małych stworzeń sferycznych, które można następnie manipulować zmusić przeciwników do walki w ograniczonej przestrzeni. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu Doton: Moguragakure no Jutsu Tobiego, aby ukryć dużą ilość tych kopalniach podziemnych, bez wiedzy przeciwnika do ich dokładnej lokalizacji. Gdy ta taktyka jest połączona z wcześniej wymienionych pocisków, może to ograniczyć ruchy wrogów do tego stopnia, że ​​są zmuszeni do cierpienia wybuchu.

Ciekawostki

  • "C-2", znany również jako Skład C-2, C jest plastikowa wybuchowy skład opracowany w czasie II wojny światowej.
  • Według Tobiego, jest to ulubiona technika Deidary z udziałem wybuchowej gliny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki