Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
"Sekret Techniki Czasoprzestrzennej"
PoprzedniNastępny
Sekret Techniki Czasoprzestrzennej
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł 時空間忍術の秘密 (Jikūkan Ninjutsu no Himitsu)
Angielski Tytuł Secret of the Spacetime Ninjutsu
Polski Tytuł Sekret Techniki Czasoprzestrzennej
Odcinek 342
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 594, Rozdział 595, Rozdział 596, Rozdział 597
Data Emisji 12.12.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Uchiha Kaenjin
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Sekret Techniki Czasoprzestrzennej" jest 342 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Atak Naruto zostaje powstrzymany przez Tobiego, który deklaruje, że nikt nie może utrudnić posągowi. Następnie grupa przygotowuje się do wspólnego ataku. Tobi łatwo zyskuje przewagę nad Naruto, lecz ma kłopoty z Gaiem, który wyciąga nunchaku i przystępuje do walki. W trakcie pojedynku, Gai zdołał umożliwić Uzumakiemu do idealnego ataku. Gdy Tobi jest rozproszony, Kakashi wykorzystuje okazję i używa technikę Kamui na posągu, jednak jego atak zostaje powstrzymany. Uzumaki ma własne problemy z przeciwnikiem, Tobi pędzi w jego kierunku, a w tym momencie Kakashi rzuca zaaplikowanego kunaia rozpoławiając głaz. Po zaciętym pojedynku na masce zamaskowanego mężczyzny pojawiła się rysa. Sfrustrowany Tobi użył techniki Uchiha Kaenjin, aby osłonić statuę. B nie trafia, a jego ręka zaczęła płonąć. Analizując umiejętności zamaskowanego mężczyzny, Hatake prosi grupę, aby pomogli mu w przetestowaniu pewnej teorii. Po wprowadzeniu planu w życie, Kakashi Hatake informuje grupę, że Tobiego i jego samego umiejętności są powiązane, a nawet wysyłają do tego samego wymiaru. Hatake pyta się go skąd posiadł Sharingana, a on na to, że zdobył go podczas walki na moście Kannabi. Stwierdził też, że nie ma już nadziei dla tego świata, Naruto Uzumaki i Kurama odrzucają takiego poglądy - którzy zmienili się jinchūriki - oświadcza, że Czwarty Hokage zapieczętował lisiego demona właśnie w nim, aby pokonał zamaskowanego mężczyznę. W tym momencie Uzumaki zyskuje doładowanie i rusza.

Więcej z Fandomu