FANDOM

"Sasuke i Sakura - przyjaciele czy wrogowie?"
PoprzedniNastępny
Sasuke i Sakura - przyjaciele czy wrogowie.png
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Japoński Tytuł 宿敵!? サスケとサクラ (Shukuteki!? Sasuke to Sakura)
Angielski Tytuł Rivals!? Sasuke and Sakura
Polski Tytuł Sasuke i Sakura - przyjaciele czy wrogowie?
Odcinek 3
Wątek Misja w kraju Fal
Manga Rozdział 3
Data Emisji 17.10.2002
Postacie
Kakashi Hatake

Kotetsu Hagane
Izumo Kamizuki
Asuma Sarutobi
Raidō Namiashi
Kurenai Yūhi
Tobio
Tonbo Tobitake

Jutsu
Nawanuke no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Sasuke i Sakura - przyjaciele czy wrogowie?" jest 3 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Naruto i Sasuke argumentowali, a następnie kontynuował, by spojrzeć na siebie. Tuż za Uzumakim rozmawiający chłopak niechcący go popycha i sprawia, że Naruto całuje Sasuke. Później, Iruka Umino poinformował członków siódmego zespołu, ósmego i dziesiątego, że spotkała swoich sensei. Niedługo potem Naruto zbliżył się do Sakury i zaprosił na lunch, ale ona chłodno odmówiła mu. Wzburzony chłopak sformułował plan, aby zniechęcić Sakurę do Sasuke. Potem Naruto z zasadzki zaatakował młodego Uchihę przez otwarte okno. Wtedy Sasuke został zakneblowany i związany, a sam Naruto przemienił się w niego. Później przemieniony Naruto w Sasuke pyta co myśli o blond włosach chłopcu, Sakura odpowiada, że jest irytujący i, że jeśli on zawsze będzie miał swoją drogę, nigdy nie będzie szczęśliwy. Wówczas chłopak pochylił się, aby pocałować dziewczynę, lecz był zmuszony udać się do toalety. Wtedy pokazano, że Uzumaki pokonał młodego Uchihę. Tymczasem prawdziwy Sasuke, któremu udało się uwolnić od więzów, przeszedł obok Sakury. Sasuke rozgniewał się na dziewczynę, że jest irytująca. Od tego momentu Sakura postanowiła być nieco milsza w przyszłości do Naruto. Następnie podszedł do niej Naruto, kiedy dziewczyna postarała się być milsza, pomyślał, że to przemieniony Sasuke. Sakura krzyknęła na Uzumakiego, który znów leciał do toalety, a tam wpadł na Sasuke. Użył jutsu Kage Bunshin no Jutsu i chciał zaatakować chłopca, lecz niespodziewanie wszystkie klony musiały skorzystać z ubikacji. W tym czasie Hiruzen Sarutobi i Kakashi Hatake byli w domu Uzumakiego. Hokage poinformował Kakashiego na temat drużyny siódmej, w którym będzie kapitanem. Kakashi zbadał karton po mleku i oświadczył, że mleko było już zdrowo przeterminowane, komentując tym, jakim będzie problemem będzie Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki