FANDOM

Szablon:Stub

Sarada Uchiha
Sarada Uchiha
Debiut
Manga Tom 72, Rozdział 700
Film Naruto Shippūden 8: Boruto
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, film i gra
Głosy
Japoński Kokoro Kikuchi
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna Konohamaru
Klan Klan Uchiha Klan Uchiha
Ranga Ninja Gaiden: Student Akademii
Rodzina
Sasuke Uchiha (Ojciec)

Sakura Haruno (Matka)
Itachi Uchiha (Wujek)
Fugaku Uchiha (Dziadek)
Mikoto Uchiha (Babcia)

Jutsu
Ōkashō

Siła Wzmocniona Czakrą

Sarada Uchiha jest studentem akademii i członkiem klanu Uchiha należący do Konohagakure.

Wygląd

Sarada jako shinobi

Sarada jako shinobi

Sarada ma jasną karnację skóry. Ma czarne włosy do ramion oraz czarne oczy, które odziedziczyła po ojcu. Po matce odziedziczyła kształt twarzy i oczu, które są otoczone przez parę okularów. Posiada również pewne cechy swojej babci, takie jak kształt rzęs i po części fryzura. Jej strój składa się z różowej kurtki, żółtej kamizelki, pod którą ma białą koszulę z wysokim kołnierzem, czerwonym krawatem i czarnymi butami. Na czole nosi ochraniacz na czoło z symbolem Konohy.

Galeria

Osobowość

Wydaje się, że Sarada odziedziczyła cechy od obojga rodziców. Jak jej matka patrzy z góry na sprawiających kłopoty i szybko ich krytykuje. Odziedziczyła także jej frazę "Shannarō!" (しゃーんなろー). Niechętnie uznaje pewnych ludzi. Wydaje się, że po Sasuke odziedziczyła umiejętności kontrolowania i ukrywania emocji. Sarada pomimo nieczęstych kontaktów z ojcem to wydaje się go kochać i szanować, a nawet woli pieszczotliwie nazywa go "Papą" (パパ).

Sarada jest również ciekawskim dzieckiem. Uważa, że Boruto jest irytujący, śledzi go po wiosce i obserwuje przez cały dzień. Doszła do wniosku, że mają coś wspólnego: trudne relacje, które dzielą ze swoimi ojcami. Sarada wątpi w małżeństwo matki i ojca po odkryciu fałszywego zdjęcia.

Sarada na myśl o spotkaniu z ojcem budzi Sharingana

Sarada na myśl o spotkaniu z ojcem budzi Sharingana.

W przeciwieństwie do rodziców, Sarada ma dobre maniery. Ona nigdy nie jest zbyt pewna siebie, nie ma obsesji na punkcie chłopaków, ale skromnie traktuje kolegów, zwłaszcza jej przyjaciółce Chōchō Akimichi i Boruto Uzumakiego. Nie mając od dłuższego czasu kontaktu ze swoim ojcem i obserwowanie jak jej rówieśnicy spotykają się ze swoimi ojcami, Sarada pragnęła miłości ojca przez całe swoje życie i zdołała obudzić swojego Sharingana, ze względu spotkania z jej ojcem.

Umiejętności

Dokładny zakres jej umiejętności jest obecnie nieznany, ale Chōchō Akimichi stwierdziła, że Sarada bez względu na jej klanu z łatwością zda egzamin. W walce, Sarada pokazała analityczne zdolności. Była w stanie odczytywać ataki wroga, przeciwstawiając się jej własnymi, jak również strategię we współpracy. Również pokazała umiejętności przy użyciu shurikenjutsu i wysoki poziom zwinności.

Dōjutsu

Sharingan

Sharingan Sarady

Sharingan Sarady.

W bardzo młodym wieku, Sarada zdołała objawić Sharingana, z myślą o spotkaniu ze swoim ojcem. Jej Sharingan ma jedno Tomoe w obu oczach. To daje jej możliwość obserwacji i odróżnienia przepływu czakry, przewidywania ruchów, naśladowanie technik i ujrzenie za pośrednictwem iluzji.

Historia

Przeszłość

Sakura czule szturcha Saradę

Sakura pociesza Saradę, że ojciec ich kocha.

Gdy Sarada była niemowlakiem, Sasuke opuścił Konohę z nieznanych powodów, więc Sarada nigdy nie poznała ojca, ku jej rozczarowaniu. Sarada często zastanawiała się, dlaczego ojciec ją opuścił i matkę na tak długo.

Epilog

Sarada śledzi Boruto

Sarada śledzi Boruto.

Po tym jak Boruto poprosił przyjaciół z Akademii do pomocy w jego kawale, żaden z nich nie dołączył do niego, ale Sarada znając plany Boruto, śledzi go trzymając się na uboczu. Później, gdy wróciła do domu, powiedziała matce, że chłopcy są głupi, ale dostrzegła, że Boruto i ona mają podobne uczucia do swych ojców.

Naruto Gaiden: Siódmy Hokage i szkarłatny księżyc

Sarada słyszy, że ona i reszta klasy będą przechodzić w tym tygodniu egzamin na genina, Sarada wątpi w sam sens o zostaniu shinobi i nie rozumie, dlaczego to jest ważne. Przygnębiona, że każdy zaczął trenować, lub spędza czas ze swoim ojcem, a ona nigdy nie poznała swojego własnego ojca, który ją opuścił, gdy była jeszcze niemowlęciem. Kwestionując ważność małżeństwa matki z ojcem, Sakura denerwuje się i przypadkowo niszczy dom (podobno znowu). Przeniesienie jej matka miejscu Shizune, w Sarada wraca do ruin jej domu, aby odzyskać swoje rzeczy, tylko aby dowiedzieć się, że jeden z obrazów z matką i ojcem razem jest fałszywy. To odkrycie prowadzi Sarada odkrywa istnienie Karin, która, tak jak ona, nosi okulary i ma związek z jej ojcem, wizualnie jej naruszania.

Była później podeszła Shizune, która była zaskoczona wątpliwościami Sarady z swego rodu. Podczas gdy Shizune nalegał wątpliwości młodego Uchiha były fałszywe, Sarada ujawniła, że już wiedziała, nie było wzmianki o jej narodzin. Kiedy zapytała Shizune powiedzieć jej o tym, Shizune prostu milczała z żalu wyglądają jak Sakura zrobiła, wspierania wątpliwości Sarady. Później, po rozmowie z Mitsuki o naturze kryzysu tożsamości i proponowanych sugestiach Chōchō w opuszczenia wioski dla samopoznania, Sarada postanowiła nie tylko to. Kiedy poszła do podejścia siódmego Hokage za jego błogosławieństwa, aby opuścić wioskę, usłyszała jej szoku, że Naruto był w kontakcie z Sasuke cały ten czas i dzieje się z nim spotkać. Sarada postanowił śledzić Hokage w nadziei, że w końcu spotkanie i prosi ojca prawdę. Ku jej zaskoczeniu, była następnie Chōchō, która był w błogiej nieświadomości celów Sarady jest mimo podobnego zdania.

Wkrótce.

Naruto Shippūden 8: Boruto

Sarada pojawi się w tym filmie.

Ciekawostki

  • "Sarada" (サ ラ ダ) to japońska wymowa francuskiego słowa "salade"
  • Sarada jest pierwszym Uchiha urodzonym po masakrze klanu Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki