FANDOM

"Sakryfikant Dziesięcioogoniastego"
PoprzedniNastępny
Rozdział 637.png
Informacje
Rozdział 637
Tom 66
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 375
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Rikudō Jūbi Kyū In
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Sakryfikant Dziesięcioogoniastego" jest 637 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Krzyk Obito roznosi się po całej bitwie, Madara zamyśla się, kiedyś powiedział Obito, że w końcu, będzie musiał spłacić u legendarnego Uchihy za uratowanie życia. Zwracając uwagę intencji Madary, Hashirama mówi Naruto i Sasuke jak radzić sobie z Obito, ponieważ byli bliżej niego. Jako plan awaryjny, Hashirama i Tobirama tworzą drewniane klony odpowiednio do wzięcia Madary w przypadku, było już za późni, aby zatrzymać Obito. Tymczasem Obito - którego włosy stają się cieńsze i białe z powodu Gedō — Rinne Tensei no Jutsu - zaczyna wspominać swoje życie jako część drużyny Minato. Sasuke, pędzi na szczycie Aody, zaczynając się ślizgać na Dziesięcioogoniastym, aby zbliżyć się do Obito i używa czarną strzałę, która zostaje odbita przez odbiornik czakry. Minato - po stworzeniu cienistego klona - teleportuje do Obito, który wspomina radę swojego byłego senseia i tnie go na pół. W szoku, Minato uświadamia sobie, że Obito był tym, który zorganizował zniszczenie Konohagakure. Gdy Sasuke stwierdza, że tylko Madarę trzeba zapieczętować, żeby zakończyć wojnę, Obito po prostu się uśmiechnął do swojego planu, a okazuje się, iż uniemożliwił kontrolę Madarze ku zdziwieniu Naruto, Sasuke i Minato, który po przegrupowaniu widzą jak Obito pieczętuje w sobie Dziesięcioogoniastego i staje się jego jinchūrikim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki