FANDOM

Sakin
Sakin
Nazwa
Japońska 砂金
Rōmaji Sakin
Angielska Sand Gold
Debiut
Manga Rozdział 546
Anime Odcinek 296
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Użytkownicy
Czwarty Kazekage

Sakin (砂金, Sakin, znaczy dosłownie "Złoty Pył") to nazwa broni używanej przez Czwartego Kazekage. Ze względu na właściwości przewodzenia złotem przemienne pole magnetyczne może indukować w nim prąd, który wytwarza własne pole magnetyczne, w związku z tym małe cząstki zostają zmanipulowane w podobny sposób jak piasek wykorzystywany przez jinchūriki Shukaku za pośrednictwem kekkei genkai uwolnienie magnesu Kazekage. Kiedy wykorzystuje tę zdolność, ciemne pierścienie pojawiają się wokół jego oczach, które przypominają u jego najmłodszego syna Gaary.

W wystarczających ilościach, to złoty może używać ukształtowany piasek w różnorodnych formach, który Czwarty Kazekage zatrudnia do przeciwników szturmowych i przechwytywania wrogich ataków. Według konstruowania bardziej złożonych struktur, mógł używać go do wykorzystywania zadań specjalnie skomplikowanych, takich jak obserwacja z daleka obszaru z Daisan no Me.

W przeszłości ta broń przyczyniła się do obrony Sunagakure w trakcie kadencji Czwartego Kazekage, pozwalając mu skutecznie poskromić Shukaku, gdy bestia wpadała w szał. Ten cel został osiągnięty przez jego warstwę piaskowe złoto szczycie piasku kontrolowało zwierzę. Ponieważ złoto jest cięższe od piasku, to sprawiało, że że istota trudniej manipulowała, spowalniając jeśli nie zatrzymując ruch piasku w całości.

Podczas konfrontacji z Drugim Mizukage, Gaara dodał niektóry pyłu ojca do własnego piasku w celu ostudzenia i zważenia dołu Jōki Bōi Mizukage, po połączeniu ciepła złoto na jej ciele klon zatrzymuje się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki