FANDOM

Rewolucja
PoprzedniNastępny
Rozdział 692
Informacje
Rozdział 692
Tom 72
Postacie
Sasuke Uchiha

Naruto Uzumaki
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Hagoromo Ōtsutsuki
Hiruzen Sarutobi
Tobirama Senju
Hashirama Senju
Madara Uchiha
Chōmei
Son Gōku
Kokuō
Kurama
Gyūki

Jutsu
Chibaku Tensei

Rewolucja jest 692 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Poprzedni Hokage żegnają się, powierzając świat shinobi. Gdy ogoniaste bestie decydują się co dalej będą robić, Hagoromo informuje ich, że część ich czakry znajduje się we wnętrzu Naruto, mogą komunikować się ze sobą, służąc jako miejsce spotkań i pyta się Kuramy czy będzie strzegł. Hagoromo pyta zarówno Naruto i Sasuke, czy ich odpowiedzi się zmieniły od czasu walki z jego matką, Kaguyą. Naruto wyjaśnił, że jego matka była naprawdę szlachetnym człowiekiem, porównując z Kaguyą, czuł się tak, jakby nie miała serca. Hagoromo mówi, że Kaguya była obdarzona wiarą w ludzi, którzy widzieli w niej ciepłe i opiekuńcze bóstwo, póki nie zjadła owocu, ale uspokaja Uzumakiego, że czakry ogoniastych bestii są w nim. Teraz Hagoromo powiedział, że trzeba przerwać Nieskończone Tsukuyomi, wyjaśnia, że połączenie czakra ogoniastych bestii wewnątrz Naruto w połączeniu z Rinneganem Sasuke da pieczęcie, które przerwą genjutsu. Przed tym, Sasuke głosi, że postanawia zabić aktualnych Kage, zakasując całą grupę. Kakashi nie mógł uwierzyć słowom Sasuke, ale Uchiha przejął kontrolę nad ogoniastymi bestiami. Hagoromo mówi, że nie wiele pozostało mu czasu, a Naruto odpowiedział, że on nie jest Ashurą, a Sasuke nie jest Indrą. Sasuke wyjaśnia, że dąży do rewolucji. Potem używa Chibaku Tensei, więzić każdą ogoniastą bestię. Kurama woła Naruto o pomoc, a chłopak odpowiada, że wydostanie ich bez względu na wszystko. Następnie skacze przed Sasuke, mówiąc, że braterskie spory zakończy tu i teraz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki