FANDOM

Ranshinshō
  • Tsunade wysyła prąd przez ciało swego przeciwnika...
  • ... myląc jego układ nerwowy.
Nazwa
Japońska 乱身衝
Rōmaji Ranshinshō
Angielska Body Pathway Derangement
Polska Dezorganizacja Ścieżek Ciała
Debiut
Manga Rozdział 164
Anime Odcinek 93
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga A
Zasięg Krótki
Użytkownicy
Tsunade

Technika na bardzo wysokim poziomie, stosowana jako medyczne ninjutsu. Ludzkie ciało jest kontrolowane za pomocą synałów elektrycznych z mózgu, ale człowiek, który miał te sygnały elektryczne odcinając się z tej techniki będzie w stanie dokonać ich ruchu ciała, jak chcą. Przekształcając czakrę wewnątrz własnego ciała i nadają jej właściwości energię elektrycznej, jeden tworzy pole energii. Tak szybko, jak uderzenie, ziem ręcznych, prąd wlewa się do układu nerwowego przeciwnika, odcinając syngnały i pozbawiają ich kontroli nad ciałem. Ciało celu porusza się w jakikolwiek sposób, z wyjątkiem, jaki sposób ma się poruszać. Dla wspólnego shinobi, walka, nie wspominając już nawet tylko chodzenie, staje się niemożliwe. Dlatego, że jest specjalistką w leczeniu, Tsunade zdołała opanować tą technikę.

Jednak ofiara może częściowo przezwyciężyć technikę, jeśli uda mu się ponownie nauczyć się połączenie między jego mózgiem a kończyną, jak zademonstrował Kabuto Yakushi, będąc sam medycznym ninją. Ten wyczyn nie jest taki łatwy i zajmuje dużą ilość koncentracji i inteligencji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki