FANDOM

"Przybywają posiłki"
PoprzedniNastępny
Rozdział 559
Informacje
Rozdział 559
Tom 59
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Anime Odcinek 321
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Fūinjutsu: Koshi Tandan
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Przybywają posiłki" jest 559 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Mū kończy swoje przywołanie karty atutowej Kabuto, którego moc sprawia, że wieko trumny pękła. Postać wychodzi z trumny, zastanawiając się jak Nagato dorósł. Mū jest pod wrażeniem, że ktoś przywołał akurat tą osobę. Przywołany jest zdezorientowany, myśląc, że został sprowadzony z techniką Gedō — Rinne Tensei no Jutsu. Naruto wykańcza Białego Zetsu atakującego Hinatę. Neji i Kiba zauważają, że Naruto jest inny, i zastanawiają się, czy to naprawdę on. Hinata jest przekonana, że to on, i jej pewność siebie wstrząśnięta faktem, jedna chciałaby ochronić go, ale kończy się na tym, że to on ją chroni. Naruto uspakaja ją, że jest silna i rozpoczyna walkę z Białym Zetsu. Kakashi przecina Fugukiego Suikazan, tworząc dziurę dla Saia, aby go zapieczętował. Gai mówi, że trójka kolejnych shinobi została zapieczętowana. Wkrótce mnóstwo Białych Zetsu przybywa trzeciego oddziału, ale pojawia się jeden z klonów Naruto. Uzumaki postanawia iść na jakość, a nie ilość. Kolejny klon dochodzi do oddziału Mifune, przygotowując się do walki z Kimimaro o Chiyo, którzy zauważają jego wzrost. Następny klon dołącza do grupy Mei i rozpoczyna walkę z Czarny Zetsu. Inoichi otrzymuje raporty od wszystkich oddziałów, że Naruto przybył i pokonał wszystkich Białych Zetsu. Shikaku uważa, że powinni skupić swoje wysiłki na znalezieniu i pojmaniu Madary. Ao wykrywa obecność w pobliżu oddziału Gaary. Sensor wykrywa Mū, Ōnoki jest pod wrażeniem tego, że udało mu się podzielić tuż przed zapieczętowaniem. Niebawem do Mū dołącza ożywiony Madara Uchiha, powodując u wszystkich zastanowienie się, kto stoi za maską, prowadząc w stronę przeciwną do wojny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki