FANDOM

"Przechwycić Dziewięcioogoniastego"

PoprzedniNastępny

Przechwycić Dziewięcioogoniastego.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 九尾強奪指令 (kyuubi goudatsu shirei)
Angielski Tytuł The Directive to Take the Nine-Tails!
Polski Tytuł Przechwycić Dziewięcioogoniastego
Odcinek 376
Data Emisji 11.09.2014
Postacie
Mecha-Naruto
Jutsu
Chibitama Rasengan

Naruto Bīmu
Misairu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Przechwycić Dziewięcioogoniastego" jest 376 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Odcinek rozpoczyna się od Orochimaru przynoszącego życie w nowy eksperyment z błyskawicami. Jednakże, plan Orochimaru obraca jako eksperyment atakuje go i zniszczył budynek, zmuszając Orochimaru i Kabuto do ewakuacji. Następnego dnia, członkowie Akatsuki: Itachi i Kisame znajdując złamany eksperyment w zniszczonym budynku i przywracają mu przywódcy Painowi. W tajnej kryjówce Akatsuki, Pain używa Króla Piekieł, aby naprawić ten eksperyment, a także dodaje nowe funkcje. Następnie lider Akatsuki instruuje Itachiemu schwytać lisiego demona z nowo remontowanym eksperymentem, teraz przez płaszcz z kapturem, łaczy go z misją. Itachi szybko przebywa blisko Konohy i nakazuje eksperymentowi uchwycić Naruto. Eksperyment rozpoczyna poszukiwania Naruto atakując kilku mieszkańców i w procesie pokonał drużynę Gaia. Sam Naruto pokazuje się zatrzymując eksperyment, aby mógł wrócić do treningu. Naruto atakuje eksperyment z jego techniką Kage Bunshin no Jutsu, ale eksperyment z łatwością odpiera atak. Naruto udaje się wyglądować, ale wypływa czakra lisiego demona, którego wssysa eksperyment, który okazuje się być mechaniczną repliką Naruto. Mecha-Naruto zaczyna pobierać dalej czakrę demona, powodujęc, że Naruto traci siły. Kakashi i Yamato przybywają, Hatake uderza Mecha-Naruto swoimi Raikiri, dając możliwość Yamato zabrania Naruto. Trójka udaje się uciec z wykorzystaniem tajnego tunelu i Mecha-Naruto zaczyna dalej niszczyć wioskę. W biurze Hokage, Tsunade obmyśla plan, aby zwabić Mecha-Naruto, z dala od osady; Naruto w środku jedzie w lektyce, a Chōji, Kina, Neji i Shikamaru działają jako nośniki i Kakashi jako kopia zapasowa. Plan kładzie się na działaniu i Mecha-Naruto zaczyna iść za nimi. Shino, nie chcąc pozostać w tyle, tak jak ostatnio, przybywa, aby odciągnąć Mecha-Naruto, lecz zostaje pokonany. Grupa postanawia uciec do lasu, Shikamaru zamienia się miejscami z Kakashim, tak, że on może spróbować pokonać robota. Jednak Shikamaru zostaje pokonany, bo uderzył w ziemię przez robota. Odcinek kończy się, gdy Tsunade mówi Shizune o zwrócenie się pomocy do Sunagakure.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki