FANDOM

"Prawdziwy koniec"
PoprzedniNastępny
Rozdział 662
Informacje
Rozdział 662
Tom 69
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 393
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Uwolnienie Drewna: Kilka Tysięcy Dłoni
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Prawdziwy koniec" jest 662 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Gdy Gaara postanawia pomóc Naruto, Tobirama przeklina Madarę, który przebija Sasuke. Na polu bitwy pojawia się miniaturowa wersja Hashiramy jako Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju. Wkrótce zostają zaatakowani, ale Hiruzen Sarutobi zdołał powstrzymać atak. Shikamaru Nara uważa, że wszystkim powoli zaczyna brakować czakry i tylko Trzeci Hokage może stawić kontratak. Atakującym okazuje się być Guruguru, który wciąż stara się odkrywać działania wypróżnienia. Tymczasem, Orochimaru i reszta planują niespodziewanie zaatakować Guruguru, Karin jest zrozpaczona, że ledwo wyczuwa obecność czakry Sasuke. Młody Kazekage doprowadza Uzumakiego do Tsunade, lecz tylko Sakura Haruno ma na tyle czakry, aby korzystać z medycznego ninjutsu. Jako sensor, Hinata Hyūga wyczuwa bicie serca Naruto i biegnie, aby mu pomóc. Guruguru i Klon Białego Zetsu doskonale pamiętają, że po wyciągnięciu Kuramy członkowie z klanu Uzumaki są na tyle wytrzymali, że nie umrą tak łatwo. Gdzie indziej, Sasuke Uchiha stara się pozostać przy życiu, lecz wciąż słabnie. Pamięta uczucia swojego brata i pragnął zmienić system shinobi zostając kolejnym Hokage. Smutek otacza zarówno Sakurę jak i Karin. Obaj chłopcy mogą umrzeć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki