FANDOM

"Prawdziwe marzenie"
PoprzedniNastępny
Prawdziwe marzenie.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 本当の夢 (hontou no yume
Angielski Tytuł True Dream
Polski Tytuł Prawdziwe marzenie
Odcinek 369
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 625, Rozdział 626
Data Emisji 24.07.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Chōjō Kebutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Prawdziwe marzenie" jest 369 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Madara Uchiha z Hashiramą Senju podają sobie ręce na znak sojuszu między klanami. Wkrótce rozpoczynają budowę wioski, a potem połączyli siły z Krajem Ognia, i tym samym budowali pokojowe państwo, na którym kraj i osada miały być równi. Madara i Hashirama stoją na wzgórzu patrząc jak ich marzenie spełnia się. W samej osadzie widzimy mieszkańców, którzy zajmują się codziennymi czynnościami. Wówczas pojawia się uśmiechnięty Hashirama. Mieszkańcy kłaniają mu się, gdy on przechodzi obok nich, gdy przechodził obok kwiaciarni dziewczyna wzięła biały kwiat i wręczyła przyszłemu Hokage. Za płotem wyszedł Madara i obaj udali się do Akademii Ninja. Nagle wybiegła dziewczyna, która upadła. Madara szybko do niej pobiegł i pomógł jej wstać, lecz gdy ona spojrzała mu w twarz to się przeraziła. Hashirama zaśmiał się i podszedł do nich, z uśmiechem na twarzy wręczył dziewczynce kwiat. Po czym pobiegła w swoją stronę, a Hashirama i Madara uśmiechnięci spojrzeli na wzgórze, od którego to wszystko się zaczęło. Zaczęli przypominać czasy, gdy dopiero będąc dziećmi rozmawiali o budowie osady. Wtedy młody Hashirama opowiadał o swych planach, Uchiha zgodził się na ten pomysł, bo będzie mógł chronić swego brata. Gdy nieco starszy Madara złapał zniszczony liść, stwierdził, że wtedy te marzenia były nierealne. W tym momencie Hashirama wymyślił nazwę "Hokage", osoba, która będzie reprezentowała osadę i chciał, aby wioską rządził Madara. Jednak Uchiha stwierdził, że nie potrafił ochronić braci z klanu. W tym momencie powracamy do dzieciństwa, gdy Hashirama wraz z braćmi i ojcem odprawiają pogrzeb Kawaramie, a potem Hashirama przybiega do nie żyjącego Itamy. Jako dzieci Madara i Hashirama rozmawiają o swych braciach. Wkrótce Tobirama używa swej techniki i zadaje śmiertelnie rany Izunie. Niebawem Hashirama powiadamia Madarę, że do ich sojuszu chcą dołączyć klany Sarutobi i Shimura. Madara mówi nazwę wioski "Ukryta w Liściach, lecz Senju dostaje doła. Gdy obaj znowu rozmawiają, Hashirama mówi, że chciałby wyrzeźbić u stóp góry twarz Madary. Wkrótce na górę przybywa Tobiramia z informację, że niebawem przybędą feudalni panowie. W tym momencie Hashirama i Tobirama rozmawiają o ewentualnych kandydatach na Hokage, wszyscy chcą Hashiramę na to stanowisko, ponieważ Uchiha są nieprzewidywalni. W aktualnych czasach, Hashirama mówi, że został Pierwszym Hokage, bo Senju mieli dosyć ery walczących państw. Podczas rozmowy w sanktuarium Naka, Madara stwierdził, że powinien opuścić osadę, ponieważ znalazł inną ścieżkę. Aktywując Sharingana, Uchiha stwierdza, że ma swoje prawdziwe marzenie, które będzie realizował. Po opuszczeniu wioski, Hashirama siedział na wzgórzu rozmyślają, a w tym czasie powstały inne duże osady i małe. W tych większych osadach, miały już swych przywódców. Wkrótce Madara próbował z Kuramą w powłoce Susanoo zaatakować Konohagakure, lecz Hashirama walczył z nim. Używając tryb mędrca i techniki, Senju odebrał kontrolę nad Kuramą. A Madara rzucił się na Hashiramę, a on na niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki