FANDOM

Polowanie na Dziewięcioogoniastego zakończone
PoprzedniNastępny
Informacje
Opening Toumei Datta Sekai
Ending Jitensha
Japoński Tytuł 九尾捕獲完了 (Kyūbi Hokaku Kanryō)
Angielski Tytuł Nine-Tails Capture Complete
Polski Tytuł Polowanie na Dziewięcioogoniastego zakończone
Odcinek 165
Manga Rozdział 434, Rozdział 435, Rozdział 436
Data Emisji 17.06.2010
Postacie
Nagato

Konan
Naruto Uzumaki
Fukasaku
Shima
Inoichi Yamanaka
Shikaku Nara
Son Gokū (Debiut)
Kokuō (Debiut)
Chōmei (Debiut)

Jutsu
Banshō Ten'in

Magen: Gama Rinshō
Chakra Receiver Manifestation

Polowanie na Dziewięcioogoniastego zakończone jest 165 odcinek anime Naruto Shippūden.

Opis

Po pochłodnieniu zbyt dużo czakry senjutsu Naruto, ścieżka preta staje się rzeźbą ropuchy. Fukasaku i Shima dążą do przygotowania ic genjutsu. Ścieżka deva, obawia się taktyce, wykorzysta Banshō Ten'in ciągnąć Fukasaku w kierunku swojego ostrza, rani go śmiertelnie. Naruto wyraźnie wściekły, jak Pain ciągnie go ku ziemi i wbija go wieloma ostrzami, unieruchamiając go. Wiedząc Pain zabił swojego mistrza, nauczyciela i zniszczył Konohę, Naruto mówi Painowi, że nie ma prawa głoszenia o pokoju. Po wymianie ich myśli o pokoju, zemsty i sprawiedliwości, Pain pyta Naruto jak by powstrzymał wojnę i przyniósł pokój, do którego Naruto przyznaje, że nie ma odpowiedzi. Pain wyjaśnia, że on stworzy broń z ogromnej czakry ogoniastej bestii, w celu zniszczenia całego kraju. Skutki jego przerażającego użytkowania jest stworzenie okresu spokoju w nieskończonej spirali nienawiści. Gdzie indziej, w jego rzeczywistej kryjówce, Konan pyta Nagato, aby nie zmuszał się, gdyż użył dużo czakry. Tymczasem Inoichi Yamanka, Shikaku Nara i kilku ninja próbują znaleźć prawdziwego Paina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki