FANDOM

Początek wielkiej wojny
PoprzedniNastępny
Tom 55
Informacje
Tom 55
Okładka Kurama
Naruto Uzumaki
Haku Yuki
Sasori
Zabuza Momochi
Deidara
Postacie
Utakata

Zaji

Hoheto Hyūga
Kitsuchi
Ittan

Han
Kiri
Kussaku
Gari
Tango
Toroi
Chūkichi
Pakura
Daimyō Mrozu
Daimyō Gorących Źródeł
Jinin Akebino
Santa Yamanaka
Tajiki
Kushimaru Kuriarare
Mangetsu Hōzuki
Jinpachi Munashi
Ensui Nara
Ameyuri Ringo

Jutsu
Doton: Chidōkaku

Kumo-Ryū Mikazukigiri
Doton: Chōkeijūgan no Jutsu
Mushi Jamingu no Jutsu
Kumo-Ryū Uragiri
Kurohigi — Kiki Sanpatsu
Chōshin Giga
Kurohigi: Sanshōuo
Uwolnienie Ziemi: Kamienny Schron
Kumo-Ryū Omotegiri
Hyōton: Hyōgan Dōmu
Bijū Rasengan
Pieczęć Wysysająca Czakrę
Hakke Kūhekishō
Doton: Kaido Shōkutsu
Hadan
Gatenga
Bakuton: Jiraiken
Bakuton: Jiraiken
Nunoshibari no Jutsu
Sensa Kaibyō
Konoha Tsumuji Senpū
Mujin Meisai
Kagemane Kage Shibari no Jutsu

Narzędzia
Jōki no Yoroi

Kurosawa
Shabondama-yō Paipu
Kiba
Shibuki
Nuibari
Wiążąca Tkanina
Urządzenie Komunikujące Transmitowania Czakry

Początek wielkiej wojny jest 55 tomem mangi Naruto.

Rozdział 515

Początek wielkiej wojny

Ōnoki eskortuje Żółwią Wyspę. Killer B zaczyna trenować Naruto, jak kontrolować czakrę ogoniastą bestię. Sasuke zastanawia się, jeśli jest dobrze to może zdjąć bandaże, ale Zetsu mówi mu, że jeszcze nie jest i powinien być bardziej cierpliwy. W Sojuszu shinobi odkrywają ilość armii Akatsuki i zaczęli przygotowania. Tymczasem Kabuto pokazuje resztę jego ożywieńców sług, on i Tobi wraz z Armią Białych Zetsu ruszają ku wojnie.

Rozdział 516

Przemowa Gaary

Po odkryciu, że siły Akatsuki przemiszczają się, Anko rokazuje swojemu zespołowi wycofanie się do centrali, a ona przeszuka bazę wroga. Kabuto po wyznaczeniu zadań ożywieńcom wysyła ich na na pole walki. Potem Yakushi tworzy oddział nagłego ataku i zaskoczenia z pomocą czterech ożywieńców. Wkrótce Yakushi konfrontuje się z Anko. Tymczasem Naruto przechodzi do następnego etapu treningu. Gaara wygłasza inspirujące przemówienie do armii shinobi, który zatrzymuje sprzeczki kilku shinobi. Następnie armia wyrusza na wojnę, a Kage godzą się, że zwycięstwo będzie ich.

Rozdział 517

Wojna Omoi

Rozdział 518

Oddział nagłego uderzenia

Rozdział 519

Ogoniasta kula

Rozdział 520

Tajemnica transmigracji

Naruto nadal ćwiczy Bijū Rasengan. Tobi rozkazuje Kabuto zabić Anko, ale on mówi, że może stać się silniejszy absorbując resztki czakry Orochimaru, który jest w kobiecie. Zamiast tego zamaskowany mężczyzna domaga się wyjawienia sekretów Kuchiyose: Edo Tensei, a w tym celu z innego wymiaru wypuścił i Torune. Zabił tego drugiego i kazał Yakushiemu ożywić go kosztem Fū. I tak też się stało. Tymczasem Sojusz shinobi dowiedział się, że Armia Białych Zetsu przemieszcza się pod ziemią. Dywizja z zaskoczenia kontynuuje swoją walkę.

Rozdział 521

Alianci w natarciu

Rozdział 522

Nie żyje

Kabuto usuwa osobowości Zabuzy, Haku, Pakury i Gariemu. Zaczynają walczyć z trzecią dywizją. Suigetsu i Jūgo uciekają z ich więzienia w Kraju Żelaza, z powodu osłabienia bezpieczeństwa spowodowanego mobilizacji sił do wojny. Poprzednia generacja siedmiu mistrzów miecza zostają przywołani do walki jako kopia zapasowa.

Rozdział 523

Siedem legend miecza

Trzecia Dywizja walczy z Siedmioma Mistrzami Miecza. Podczas poszukiwania miecza, Suigetsu wyjaśnia, dlaczego chce uzyskać bronie siedmiu mistrzów miecza, i wyjaśnia swoje umiejętności. Kakashi niemal uderza Zabuzę, ale zostaje zatrzymany, a także trzyamny przez Haku. Zabuza przygotowuje się do cięcia zarówno przez Haku i Kakashiego.

Rozdział 524

Ci, których trzeba chronić

Na drugiej stronie okładki

Rozpoczyna się Czwarta Światowa Wojna Shinobi! Alianci formują armię, by zadać cios nieprzyjacielowi - organizacji "Brzask". Gaara przemawia, a jego słowa podrywają do walki żołnierzy sprzymierzonych krajów. Po drugiej stronie Kabuto, który przyłączył się do Madary, przywołuje wielkich wojowników przy pomocy techniki transmigracji padołu!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki