Fandom

Naruciak Wiki

Połączeni

2046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
"Połączeni"
PoprzedniNastępny
Naruto przesyła czakrę Kuramy Hinacie.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł The Connected Ones
Angielski Tytuł 繋がれるもの (Tsunagareru Mono)
Polski Tytuł Połączeni
Odcinek 364
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 613, Rozdział 614, Rozdział 615
Data Emisji 05.06.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fūton: Rasenrenshuriken
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Połączeni" jest 364 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Podobnie jak sojusz shinobi atakują dwóch Uchihów, tak w tym momencie dziesięcioogoniasty odpycha wszelkie ataki. Madara stwierdza, że ich strategia polega na wyleminowaniu mózgów, która jest podstawą wroga i korzysta z pomocą Bijūdama do zniszczenia przypadkowych celów. Shikaku próbuje przekazać kolejny plan Kakashiemu, żeby zatrzymali dziesięcioogoniastego. Jednak Ao wykrywa, że Bijūdama leci w kierunku centrali, pozostawiając Shikaku i Inoichiego do ostatniego obowiązku, jak również mówią ostateczne pożegnania do Shikamaru i Ino. Po znieszczeniu centrali, Madara mówi, że dziesięcioogoniasty staje się coraz trudniejszy do opanowania. Stając się jinchūrikim pozwoli na większa kontrolę nad bestią, ale tylko żywy może tego dokonać, a nie wskrzeszone ciało. Tylko Obito może wykonać tą technikę, żeby ożywić Madarę i pozwala Obito wykonać kolejny ruch. Uchiha chce zdemoralizować Naruto, Obito zrzuca Mokuton: Sashiki no Jutsu na Sojusz shinobi, zadając im wiele strat. Neji, Hinata i Hiashi próbują ochronić Naruto przed atakami dziesięcioogoniastego, ale skoncentrowany atak na chłopaka przyczynił się, że Neji zasłonił własnym ciałem. W końcu Neji ulega ranom i rozumie z jakiego powodu jego ojciec oddał swe życie. W tym czasie Obito próbuje przekonać Naruto, że śmierć Nejiego, jak i śmierć jego towarzyszy oraz jego słowa i ideały były bez znaczenia, ale Hinata uderza Naruto powracając go do rzeczywistości. Kurama popiera przemówienie Hinaty, stwierdzając, że ofiara Nejiego była dokładnie taka samo jako Minato i Kushiny, aby ochronić Uzumakiego. W końcu Uzumaki wchodzi w tryb ogoniastej bestii, trzymacjąc Hinatę za rękę, przesyła trochę czakry Kuramy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki