FANDOM

Pełzający cień
PoprzedniNastępny
Pełzający cień
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł (忍び寄る影, Shinobiyoru Kage)
Angielski Tytuł Creeping Shadow
Polski Tytuł Pełzający cień
Odcinek 347
Data Emisji 21.01.2014
Postacie
Daibutsu (Debiut)

Hanzō
Konan
Yahiko
Danzō Shimura
Jiraiya
Kakashi Hatake
Nagato
Kyūsuke

Pełzający cień jest 347 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Kakashi odnajduje Jiraiyę i mówi mu, że sieroty z Amegakure podejmują próbę zmian w swojej wiosce, poprzez dialog, a nie militarnej siły. Jiraiya jest zadowolony, dowiadując się, że sieroty tak szybko dorastają i wspomina czasy, gdy był z nimi. Gdzie indziej w Amegakure, Kyūsuke przynosi listy wniosków o dopuszczenie do Yahiko o rozejm z Hanzō. W rezydencji Hanzō zostaje poinformowany o działaniach organizacji Akatsuki przez jednego ze swoich szpiegów i postanawia połączyć siły, ponieważ on i Akatsuki dzielą ten sam cel. Tymczasem, Yahiko, Konan i Nagato spotykają grupę shinobi z Iwagakure, ale Akatsuki nakazuje rozwiązanie problemu poprzez rozmowę, a nie agresję. Jednak ten wysiłek jest daremny, ponieważ tak naprawdę są to w przebraniu członkowie ANBU z Konohy. Nagato jest wściekły z tego powodu i przywołuje Statuę Zewnętrznej Ścieżki, ale Yahiko i Konan powstrzymują chłopaka. W tym momencie pojawia się Danzō będąc świadkiem zabitych shinobi z Iwagakure. Yahiko i pozostali członkowie Akatsuki wycofują się. Danzō przybywa do miejsca zamieszkania Hanzō i mówi mu o działaniach Akatsuki. Hanzō jest zszokowany wiadomością o grupie, którzy wierzą w ten sam ideał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki