FANDOM

"Orochimaru przywrócony do życia"
PoprzedniNastępny
Kaija Hōin.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł 復活! 大蛇丸 (Fukkatsu! Orochimaru)
Angielski Tytuł Revived! Orochimaru
Polski Tytuł Orochimaru przywrócony do życia
Odcinek 341
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 592, Rozdział 593, Rozdział 594
Data Emisji 05.12.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kaija Hōin
Narzędzia
Brak tym odcinku.

"Orochimaru przywrócony do życia" jest 341 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Suigetsu podchodzi do Sasuke, aby pokazać zwój, który znalazł w kryjówce Orochimaru. Po zbadaniu zawartości, motywem Sasuke jest spotkanie się z Orochimaru i wyjaśnił niejasnemu Suigetsu, że nie tak łatwo jest go zabić, a także ma zamiar spotkać się osobami, które "wiedzą o wszystkim". Dzięki pomocy Jūgo, Sasuke ożywia Orochimaru poprzez Kaija Hōin. Wyrażając szok, że to właśnie oni go wskrzesili, a potem dodaje, że ta wojna kompletnie go nie interesuje. Zamiast tego, jego wzrok nadal pragnął ciała Sasuke, ale zwraca uwagę, że nie może w takim stanie dokonać zamierzonego celu. Sasuke pokazał Orochimaru zwój i uważa, że chce poznać odpowiedzi od osób, którzy wiedzą wszystko. Z tym, po wchłonięciu czakry z ubezwłasnowolnionego Kabuto, Orochimaru zgodził się spełnić żądanie ucznia i tym sposobem przygotowują do wyruszenia w podróż. Gdzie indziej, Naruto i pozostali oglądają jak porusza się Tobi, który czeka na odrodzenie dziesięcioogoniastego. Kakashi zastanawia się czy Tobi blefuje, ponieważ czakra Ośmiogoniastego i Dziesięcioogoniastego nadal są nienaruszone. Jedna ośmioogoniasty zauważa, że Akatsuki zdobyło jego mackę, a Kurama zauważa, iż jego czakra znajduje się w złoto-srebrnych braci, którzy są zapieczętowani w połkniętych przez statuę narzędziach. Po analizie sytuacji Kakashi stwierdza, że musi zatrzymać ożywienie dziesięcioogoniastego na co Kurama się zgadza. Jednakże zamaskowany mężczyzna oświadcza, że nawet jeśli ożywienie bestii jest niekompletne to Nieskończone Tsukuyomi może zostać osiągnięte w obu kierunkach. Jako grupa zebrała na pole walki, Naruto wchodzi Kyūbi Chakura Mōdo i atakuje statuę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki