FANDOM

"Oczy widzące ciemność"
PoprzedniNastępny
Oczy widzące ciemność
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 闇を見る眼 (Yami o Miru Me)
Angielski Tytuł Eyes That See Darkness
Polski Tytuł Oczy widzące ciemność
Odcinek 331
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 574, Rozdział 575
Data Emisji 19.09.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Enton: Yasaka no Magatama

Technika Topiącej Kropli Wody
Susanoo: Hozan

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Oczy widzące ciemność" jest 331 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Po ucieczce z cmentarza gór, Sasuke wędruje przez małe miasteczko, aby dowiedzieć się, że jest opuszczone. Tymczasem w Konohagakure, Konohamaru i jego kompani spacerują przez osadę, aby zwrócić uwagę na wroga, gdy usłyszeli gniewny głos więźnia z Wydziału Wywiadowczego Konohagakure. Okazuje się, że to Karin udająca niestabilną psychikę, aby zmniejszyć uwagę strażników i zaczyna planować ucieczkę. Jednocześnie, Jūgo i Suigetsu kontynuują poszukiwania Sasuke, przebywając z kryjówki Orochimaru. Podczas marszu Jūgo pyta się Suigetsu o zamiarze przystąpienia do drużyny, gdy nagle Jūgo wpada w szał i atakuje go. Po odbudowie Suigetsu, Jūgo opanowuje się. Po tym odkrywają sekretne pomieszczenie ujawnione przez szał Jūgo i znajdują zwój zawierający ważne informacje. Sasuke ma doczynienia z grupą Białych Zetsu. Chłopak aktywuje swoje Susanoo i spala ich. Z pokonany klonów, on bierze jednego i przesłuchuje go za pomocą genjutsu, dzięki której klon ujawnia informacje na temat wojny. Gdzie indziej, Itachi jest w ruchu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki