FANDOM

"Oczekiwania ojca, miłość matki"
PoprzedniNastępny
Oczekiwania ojca, miłość matki
Informacje
Opening Moshimo
Ending Sayonara Memories
Japoński Tytuł 父の想い, 母の愛 (Chichi no Omoi, Haha no Ai)
Angielski Tytuł A Father's Feelings, A Mother's Love
Polski Tytuł Oczekiwania ojca, miłość matki
Odcinek 297
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 547, Rozdział 548
Data Emisji 24.01.2013
Postacie
Karura
Jutsu
Suna Arare

Tarcza Złotego Pyłu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Oczekiwania ojca, miłość matki" jest 297 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Po przeciwnych stronach wywiązała się rozmowa, Czwarty Kazekage jest wstrząśnięty, że Gaara nie jest już gospodarzem Shukaku, a jeszcze bardziej, że miał przyjaciół i został Kazekage. Chcąc przetestować zapał syna, Ōnoki zasygnalizował wojskowi, aby się przemieściło przed konfrontacją z . Gdy rozpoczęła się walka, Czwarty Kazekage jest wstrząśnięty, aby znaleźć się w potrzasku przed atakiem Gaary obok Drugiego Mizukage i Trzeciego Raikage. Widząc piaskową zbroję w postaci zmarłej żony po zabezpieczeniu, Gaara z jednego ze swoich ataków, były Kazekage zdaje sobie sprawę, że Karura zostawiła ochronę Gaarze na całe życie. Skrucha spowodowała, że Czwarty wyjawia prawdę synowi o miłości matki i przeprosił za wszystko, co uczynił Gaarze. Teraz zdaje sobie sprawie, że w rzeczywistości był w stanie ocenić prawdziwą wartość. Rozkazał Yashamaru, aby skłamał Gaarze, młody Kazekage opuścił głowę w dół i płakał. Ojciec jeszcze dodał, że Karura była niesamowitą i silną kobietą. Natomiast Gaara mówi ojcu, że otrzymał od niego lek uzdrawiający zranione serce. Czwarty Kazekage z uśmiechem na twarzy dał się dobrowolnie zapieczętować, powierzając synowi osadę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki