FANDOM

"Obito i Madara"
PoprzedniNastępny
Rozdział 601.png
Informacje
Rozdział 601
Tom 63
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 344
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Uchihagaeshi
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Obito i Madara" jest 601 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po pojawianiu się Madary na polu walki, Naruto Uzumaki, Kakashi Hatake, Maito Gai i Killer B byli w szoku, że widzą legendarnego shinobi stojącego przed nimi, zastanawiają się co się stało z Kage. Madara Uchiha i Obito Uchiha niechętnie prowadzą rozmowę, a Madara spostrzegł, że Naruto Uzumaki to klon. Uchiha mówi im, że Kage nie mają się dobrze po ich walce. Gdzie indziej, podzielona na dwie części Tsunade przywołuje Katsuyu. Katsuyu zmartwiona stanem Tsunade, natychmiast chciała ją poskładać. Jednakże Tsunade mówi, aby przyniosła pozostałych Kage, że to może jest jeszcze czas, aby ich ocalić. Na polu walki, Obito zwrócił Madarze Gunbai, a on zablokował atak z wyrwanych odbiorników czakry Naruto. Po zobaczeniu Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki, Madara zapytał Obito dlaczego realizuje plan przed pozyskaniem Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego. Sam Uchiha został sprowadzony do świata żywych w pośpiechu, potem wyjaśnili sobie co się stało z Nagato. Słysząc, że chcieli wykorzystać Nagato, rozwścieczony Naruto Uzumaki atakuje ich przy pomocy techniki Chō Mini Bijūdama. Madara zablokował atak i wysłał całą siłę techniki na klona. Faktem jest, że młody Uchiha musi mieć plan, Madara Uchiha udał się pochwycić Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego, pozostawiając Obito do czynienia z Kakashim i Gaiem. Korzystając z okazji Kakashi Hatake zapytał starego przyjaciela co się stało, że dołączył do Madary Uchihy, a Obito Uchiha w tym momencie przypomina sobie chwilę, gdy spotkał legendarnego Uchihę po raz pierwszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki