FANDOM

O Naruto sztuce ninjutsu
PoprzedniNastępny
Tom 15
Informacje
Tom 15
Okładka Shukaku
Gamabunta
Gaara
Naruto Uzumaki
Postacie
Abiru

Tsuchino
Kashike
Tomari
Yashamaru

Jutsu
Suna Shuriken

Tenchū
Sōshūjin
Fūton: Mugen Sajin — Daitoppa
Bunshin Taiatari
Shihōhappō Shuriken
Uzumaki Naruto Nisen Rendan
Suiton: Teppōdama
Konbi Henge
Fūton: Renkūdan
Gamadosuzan
Tanuki Neiri no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym tomie.

O Naruto sztuce ninjutsu jest 15 tomem mangi Naruto.

Rozdział 127

Prawdziwy smak życia

Gaara, częściowo przekształcony, atakuje Sasuke, a Sasuke ma trudności z unikami. On myśli, że powrót do wcześniejszego spotkania z Gaara, w którym Gaara wyjaśnił swoje zainteresowanie zabijania w Sasuke. Gaara przyznaje, że Sasuke zna prawdziwej straty i samotności, a teraz ma siłę. Jako że są to cechy posiada również Gaara, uważa, że są tacy sami. Zabijając Sasuke, Gaara okaże się lepszy, a tym samym poczuć się naprawdę żyje. Zamierzających nie dać Gaarze, co chce, i upewnić się, że będzie w stanie zabić brata Itachi, Sasuke atakuje Gaara z Chidori.

Rozdział 128

Przekroczyć granicę

Ból spowodowany przez Chidori tylko zwiększa zainteresowanie Gaary w walce. Po dalsze pogłębianiu jego transformacji atakuje Sasuke, tym razem jeszcze szybciej niż dotychczas. Wiedząc Chidori jest jedynym sposobem, aby zniszczyć Gaarę, Sasuke pamięta, co Kakashi powiedział mu o technice: że jego limit wynosi dwa zastosowania na dzień, a jeśli próbował przekroczyć, to umrze. Mając już używany Chidori dwa razy i wiedząc tak umrze, jeśli nie spróbuje, Sasuke używa trzeci raz Chidori, aktywując przeklętą pieczęć, aby dać mu potrzebną siłę. Podczas gdy atak się powodzi, Sasuke nie jest w stanie poruszać się po nim. Gaara szybko odzyskuje siły i przenosi do końca Sasuke, ale zostaje zatrzymany przez Naruto.

Rozdział 129

Ból

Rozdział 130

Miłość

Rozdział 131

Imię Gaary

Rozdział 132

Ich dwoje - światło i mrok

Rozdział 133

W nim siła

Rozdział 134

O Naruto sztuce ninjutsu

Gdy Naruto i jego tysiąc klonów cienia zaatakują wrażliwego Gaarę, wszystkich obserwujący są kompletnie zaskoczeni. W ostateczności, Gaara całkowicie przekształca się w Shukaku i próbuje zniszczyć Naruto z jego piaskiem. Nadal odmawiając stracenie, Naruto używa czakry lisa do przywołania Gamabunty. Widząc Shukaku, Gamabunta nie ma interesu w walce, zwłaszcza, że Naruto musi zdobyć jego zaufanie. Gamakichi, syn Gamabunty, zapewnia ojcu, że Naruto jest dobrym człowiekiem, ponieważ chronił go od Gaary. Wściekły, że ktoś zaatakuje członka jego rodziny, Gamabunta zgadza się pomóc.

Rozdział 135

Walka niczym sztorm

Na drugiej stronie okładki

Pod wpływem wzroku Sasuke postać Gaary ulega przerażającej przemianie! Sasuke postanawia wykorzystać tajemną technikę zwaną "Siewką", lecz moc rzuconego na niego zaklęcia pozbawia go sił. Chłopak pada, jednak w ostatniej chwili ratuje go podążający za nim do tej pory Naruto. Nie ma jednak czasu na odetchnięcie - przemiana Gaary trwa nadal!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki