FANDOM

Ożywiony sojusz ninja
PoprzedniNastępny
Ożywiony sojusz ninja
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending I can hear
Japoński Tytuł 穢土転生連合軍!! (Edo Tensei Rengōgun!!)
Angielski Tytuł Reanimation Allied Forces!!
Polski Tytuł Ożywiony sojusz ninja
Odcinek 316
Data Emisji 06.06.2013
Postacie
Kabuto Yakushi

Torune Aburame
Osoi (Debiut)
Daimaru (Debiut)
Musai
Temari
Chūkaku (Debiut)
Heiji (Debiut)
Toroi
Biały Zetsu

Jutsu
Doton: Sunaodori (Debiut)

Sealing Release Technique(Debiut)
Maki Kemuri no Jutsu (Debiut)
Sealing Tag Barrier (Debiut)

Ożywiony sojusz ninja jest 316 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

W czasie próby odzyskania swych najpotężniejszych pionków, Kabuto wskrzesza niektórych z jego najsłabszych zabitych ninja w zasadzce na sojuszu shinobi. Używa Torune, aby przywołał zmarłych. Biały Zetsu pojawia się na polu bitwy, i zdaje sobie sprawę, że było to awaryjne wskrzeszenie. Po bitwie, która miała miejsce, Shinobi z sojuszu zauważają, że ci ożywieńcy są słabi. Niektórzy z ożywionych shinobi są dawną rodziną albo znajomymi. Osoi, który był partnerem Toroi i ojcem Musai sprawia, że są świadomi planu Kabuto. Sojusz shinobi informuje centralę o planie Kabuto jakim jest odzyskanie najpotężniejszych pionków. Niektórzy ożywieńcy ruszają po Trzeciego Raikage. Heiji używa jutsu dymu, aby uciec od Sojuszu shinobi. Kiedy dowiadują się, że zapieczętowanego Raikage ochrania potężna bariera, Daimaru używa jutsu piasku, aby pozbyć się pieczęci tworzące barierę, Chūkaku rzuca różaniec na pieczęć i rozpoczyna modlitwę. W tym momencie zjawia się Temari i atakuje Chūkaku zanim niszczy pieczęć. Wówczas Daimaru zjawia się przed dziewczyną, deklarując swoją miłość do niej. Później po długiej rozmowie między nimi, Sojusz Shinobi pieczętuje chłopaka. Temari atakuje skałę, za którą schował się Torune. Dziewczyna uświadamia sobie, że to tylko klon z robaków, a prawdziwy uciekł. Zaskoczony Kabuto umiejętnościami Torune postanawia go użyć, aby odnieść zwycięstwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki