FANDOM

Nowy Egzamin na Chūnina
PoprzedniNastępny
Nowy Egzamin na Chūnina.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński Tytuł 新たなる中忍試験 (aratanaru chūnin shiken)
Angielski Tytuł A New Chūnin Exam
Polski Tytuł Nowy Egzamin na Chūnina
Odcinek 394
Data Emisji 08.01.2015
Postacie
Tsunade

Temari
Gaara
Kankurō
Hanzō
A
Ōnoki
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Genji
Darui
Mei Terumī
Killer B

Nowy Egzamin na Chūnina jest 394 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy Sakura pracuje nad utrzymaniem ledwo żywego Naruto, Tsunade przypomina sobie czasy poprzednich egzaminów na Chūnina, gdyż młodzież daje każdemu nadzieję. Tsunade organizuje spotkanie z Gaarą na przygotowanie do nowych egzaminów. Kankurō i Temari są pewni intencji Tsunade i wyjawia jej motyw jest to, aby zwabić Akatsuki z kryjówki. Gaara proponuje egzaminy mające się odbyć w Sunagakure, chcąc doprowadzić do ujawnienia Akatsuki, jak również wystawienie tych, którzy inscenizują zamach stanu przeciwko niemu. Pierwsza faza następnie zdecydował się odbyć w Konohagakure, gdy druga faza ma się odbyć w Sunagakure. Tsunade wysyła ANBU do innych wiosek, aby dostarczyli listy. Gdy Kumogakure jest wściekłe na zaproszenie od Tsunade i chcą zachować to w tajemnicy przed Killerem B, pomimo że zostaje odnaleziony przez Darui. Tymczasem w Kirigakure. Mei po konultacji ze starszym odrzuca zaproszenie, a w Iwagakure, Ōnoki depcze zaproszenie, co sugeruje, że Hokage planuje wojnę. Tak więc, wszystkie zaproszenia Tsunade zostają odrzucone. Gdzie indziej, Kakashi zbliża się do Amegakure, żeby spotkać się twarzą w twarz z Hanzō.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki